پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: وزیر دفاع عنوان کرد: توصیه و هشدار ما به کشورهای مداخله‌گر و نظام سلطه این است که از شیطنت‌ها، اتهام‌زنی‌های بی‌اساس و بحران‌آفرینی‌ها حذر کنند چراکه هر اقدام جاهلانه آنان به ضرر خودشان تمام خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون رئیس جمهور در دومین دوره طرح حامیم و در نشست صمیمی، پرشور و صریح با 550 نفر از دانشجویان و اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر استان کرمان، گفت: امروز به قدری افراد کارآمد، تحصیل کرده، نخبه، متعهد و دلسوز در کشور وجود دارد که مردم خود را معطل شرط و شروط عده ای مدعی که سوابقشان برای همگان روشن است، نخواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این که ایران و عربستان دارای اقتصادهای بسیار بزرگی هستند ارتباطات آنها نقش برجسته‌ای در توسعه روابط فی ما بین در حوزه تجاری و شکوفایی اقتصادی دو کشور خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه پس از دیدار با مقامات عالی رتبه عربستان سعودی، دقایقی پیش جده را به مقصد تهران ترک کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

موسوی گفت: بیشتر کشور‌های اسلامی رابطه خوب ایران و عربستان را در راستای منافع خود دانسته و به حل برخی از مشکلات منطقه امید بسته‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ولیعهد عربستان در دیدار با وزیر خارجه کشورمان گفت: نگاه عربستان به رابطه با ایران راهبردی بوده و ریاض در این خصوص عزم جدی دارد.

خبرگزاری مهر

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با توجه به پیشرفت‌های چشمگیری که در عرصه‌های مختلف دارد، صاحب قدرت واقعی و متکی به خداوند است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بسیاری از نمایندگان مجلس، مسئولان دولت و کارشناسان معتقدند که سفر وزیر خارجه کشورمان به عربستان موجب ثبات منطقه‌ای به جهت سیاسی و امنیتی و همچنین گسترش تبادلات تجاری و اقتصادی خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

راهکار‌های توسعه مناسبات زیست محیطی تهران - مسکو در ملاقات سفیر جمهوری اسلامی ایران با وزیر منابع طبیعی و محیط زیست فدراسیون روسیه بررسی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی‌هایش در عربستان با «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان سعودی در جده دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ابوشریف گفت: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند به جنگ علیه ایران اقدام کند، زیرا بخش بزرگی از نیرو‌های نخبه در نیروی هوایی این رژیم خدمت نمی‌کنند.