جمعه 20 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان در پی درگذشت حاجیه خانم شهربانو عباس آزاد، مادر بزرگوار شهیدان اصغری ترکانی پیام تسلیت صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شواهد نشان می دهد که استراتژی بایدن مبنی بر حمایت میلیاردها دلاری نظامی واشنگتن به کی یف جهت داشتن دست بالای این کشور در رایزنی های احتمالی، به بن بست رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان درباره نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی نوشت: هدف مشترکمان، اقدامی موثر در عدم تکرار اهانت به قرآن کریم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی گفت: نشست اضطراری وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در روز دوشنبه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه کشورمان نوشت: از بازگشت ثبات به لیبی استقبال می‌کنیم و مصمم به توسعه مناسبات دوجانبه هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیته مرکزی حزب کمونیست چین در نشست تبادلات تجارب حکمرانی و همکاری دوستانه تهران - پکن گفت: تمایل داریم که تجربه و دستاوردهای خود را در موضوع مدرن سازی به سبک چین به اشتراک بگذارم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی در توییتر نوشت: خون پاک شهدای نابلس هدر نخواهد رفت و زوال رژیم جعلی، اشغالگر و تروریستی اسرائیل نزدیک است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست تخصصی تبادلات تجارب حکمرانی و همکاری دوستانه ایران و چین در پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: نبرد در اوکراین فارغ از کمک های چندین میلیارد دلاری ایالات متحده ادامه دارد و ناظران می گویند چشم انداز این رویارویی چندان روشن نیست. در چنین شرایطی بسیاری درباره حیات سیاسی بایدن می گویند؛ رئیس جمهوری که استراتژی اش در باب حمایت نظامی از کی یف فعلا نتیجه مشخصی نداشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

21 زندانی ایرانی در راس‌الخیمه پس از عفو و طی مراحل اداری به زودی به کشور باز خواهند گشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای عالی امنیت ملی با خومبودزو وانتشاونی وزیر ریاست جمهوری آفریقای جنوبی دیدار و درخصوص راه‌های گسترش بیش از پیش روابط دو کشور با وی گفتگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان، بعد از ظهر امروز با نجلاء منقوش، وزیر امور خارجه لیبی دیدار و درخصوص موضوعات مورد علاقه طرفین به گف‌وتگو و تبادل نظر پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر کشورمان روز سه‌شنبه با هوئه رییس مجلس ویتنام دیدار کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پارلمان چین ضمن اعلام استعفای وزیر امور خارجه چین، بار دیگر وانگ‌یی را به عنوان وزیر امور خارجه منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در تاریخ 27 تا 28 ژوئیه 2023 (5 و 6 مردادماه) دومین مجمع اقتصادی روسیه و آفریقا با حضور «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و هیئت‌هایی از 49 کشور آفریقایی در «سن پترزبورگ» برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این رویداد تقویت همکاری‌های همه جانبه بین روسیه و کشور‌های آفریقایی آن هم در تمام زمینه‌ها از جمله حوزه‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی، علمی و فنی،...