جمعه 20 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحرکات نظامی - امنیتی و سیاسی - دیپلماتیک ایالات متحده در خلیج فارس با اعزام و استقرار جنگنده‌های اف 16، اف 35 و ناوشکن‌های نیروی دریایی و همچنین تشدید سفرهای مقامات دولت بایدن به منطقه به‌خصوص عربستان و اسرائیل حکایت از پیشبرد دو پروژه همزمان دارد که برخلاف گذشته از دستان وزارت خارجه به رهبری آنتونی بلینکن خارج شده و در دستان جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا قرار گرفته است. حفظ سطح...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار ایران در ارمنستان، امروز با واهاگن خاچاتوریان رئیس جمهوری ارمنستان دیدار و استوارنامه خود را به وی تقدیم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرتب می بینیم که شرایط بسیار سختی در منطقه سیستان بلوچستان داریم و کلیپ هایی که از این منطقه می آید واقعا نگران کننده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس بازار سرمایه ضمن بررسی وضعیت کنونی این بازار پیشنهاد کرد: دولت باید فرمولی برای خوراک صنایع تعیین کند که وابسته به نرخ محصولات و فروش شرکت‌ها باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفارت ایران در کپنهاگ اهانت به کتب آسمانی و نماد‌های ملی را محکوم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمدحسن حبیب الله زاده سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در آنکارا در دیدار با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه استوارنامه خود را تقدیم کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تدوین طرحی برای توسعه دیپلماسی اقتصادی در سایر کشورها خبر داد و گفت: هدف این طرح شناسایی منابع کشورهای مختلف در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی و بهبود ارتباط با مسوولان، شرکت‌های دولتی و خصوصی آنها از طریق سفارتخانه‌ها است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیر عبداللهیان در پیامی تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) را به دوستداران سالار شهیدان و 72 تن از یارانش تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه انفجار تروریستی در منطقه زینبیه در حومه دمشق را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هفته گذشته، رهبر روسیه اذعان کرد که به دلیل نگران‌های از احتمال دستگیر شدن بر اساس حکم دادگاه کیفری بین‌المللی، نمی‌تواند برای نشست ماه آگوست با کشورهای بریکس به آفریقای جنوبی سفر کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولادیمیر پوتین میزبان نشستی با رهبران کشورهای آفریقایی است که هدف آن نشان‌دادن نفوذ فزاینده روسیه در این قاره است. در عوض، مانند کش‌آمدن جنگ اوکراین، این نشست نیز به نمادی برای کاهش قدرت کرملین تبدیل شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان با بیان اینکه همکاری‌های ایران و جمهوری آذربایجان در مسیر سازنده و مثبتی است، گفت: توافقات خوبی در عرصه ریلی و جاده‌ای انجام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه کشورمان در پیامی درگذشت برادر همتای اماراتی خود را تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر کشورمان در گرجستان با برافراشتن قرآن، در مراسم راهپیمایی تاسوعای حسینی شیعیان گرجستان حاضر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی در توییتی حضور خباثت‌آمیز وزیر کابینه صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی را محکوم کرد.