یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه عصر ایران

هر چند هر دو نامزد در سیاست داخلی مرزبندی‌های بسیار آشکاری دارند، اما در اصول کلی سیاست خارجی، تجارت و حتی مقولات بحث‌برانگیز امور مرزی و مهاجرت، اشتراکات فراوانی دارند که موجب تعجب است

وب‌گاه عرشه آنلاین

با پیروزی مسعود پزشکیان گمانه زنی ها درباره آینده روابط ایران و آمریکا اوج گرفته است. بسیاری با اشاره به موانعی که بایدن در داخل با آن روبرو است و همچنین فعل و انفعال‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، رایزنی میان تهران و واشنگتن در بازه زمانی کوتاه را بعید می‌دانند. علی واعظ، تحلیلگر ارشد گروه بحران در نشریه فارین پالسی نوشت: پیروزی غیرمنتظره چهره‌ای اطلاح طلب - برای اولین بار از سال 2001-...

وب‌گاه الف

افزایش تبادلات مالی و پولی بین کشورهای عضو، دلارزدایی برای مقابله با فشار آمریکا و توسعه فعالیت‌ها در حوزه ترانزیت و انرژی از جمله موضوعات طرح شده و تاکید رییس مجلس شورای اسلامی در اجلاس بریکس بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با پیروزی مسعود پزشکیان گمانه زنی ها درباره آینده روابط ایران و آمریکا اوج گرفته است. بسیاری با اشاره به موانعی که بایدن در داخل با آن روبرو است و همچنین فعل و انفعال‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، رایزنی میان تهران و واشنگتن در بازه زمانی کوتاه را بعید می‌دانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رضا نصری در توئیتی خطاب به جلیلی نوشت: مادام که متهم در دادگاه محکوم نشده، اصل بر برائت است و حق دارد از هر تریبونی مواضع خود را مطرح کند.

خبرگزاری تسنیم

فعالیت‌های موشکی کشورمان، تضمینی در برابر وقاحت و مداخله‌گرایی غرب بوده و از این رو، مذاکره درخصوص این فعالیت‌ها خط قرمز امنیتی و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب، مقامات اتحادیه اروپا و رسانه های وابسته، از پیگیری سیاست تعامل انتقادی با ایران صحبت می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال گزارش یک روزنامه انگلیسی در مورد ساخت یک پایگاه نظامی چین در خاک تاجیکستان، این کشور آسیای میانه چنین ادعایی را رد کرد و آن را «بی‌اساس» خواند.

وب‌گاه عصر ایران

احمد مسعود رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان: ایرانی‌ها بهتر می دانند که سیاست خارجی‌شان چگونه باشد، سیاست‌های تاکتیکی و مقطعی نمی‌تواند بیانگر سیاست دائمی یک کشور با کشور دیگر باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور منتخب در روزنامه تهران تایمز گفت: اسرائیل همچنان یک رژیم آپارتاید است که «نسل‌کشی» را نیز به کارنامه تیره خود اضافه کرده است. امروز مقاله‌ای انگلیسی به امضای مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب در روزنامه تهران تایمز چاپ شده که در آن در رابطه با نگاه دولت خود به سیاست خارجی و کشورهای جهان توضیح داده شده است. مسعود پزشکیان در روزنامه تهران تایمز گفت: اسرائیل همچنان یک رژیم آپارتاید...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ناصر کنعانی در نشست سخنگویان وزارت خارجه کشورهای عضو بریکس، پیشنهادهای ایران را در زمینه نقش‌آفرینی کشورهای عضو در حوزه رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی در مسیر دستیابی به اهدافی همچون تحقق جهان عادلانه و چند قطبی تشریح کرد.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور منتخب ایران در یادداشتی به بررسی رویکرد‌های کلان خود در حوزه سیاست خارجی و دیپلماسی پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه کشورمان طی سخنانی در نشست رؤسای دپارتمان‌های اطلاع رسانی و سخنگویان وزارت امور خارجه کشور‌های عضو بریکس، پیشنهاد‌های جمهوری اسلامی ایران را در زمینه نقش‌آفرینی کشور‌های عضو در حوزه رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی در مسیر دستیابی به اهدافی همچون تحقق جهان عادلانه و چند قطبی تشریح...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای در سخنانی در نشست رؤسای دپارتمان‌های اطلاع رسانی و سخنگویان کشور‌های عضو بریکس، پیشنهاد‌های جمهوری اسلامی ایران را در زمینه نقش‌آفرینی کشور‌های عضو در حوزه رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی در مسیر دستیابی به اهدافی همچون تحقق جهان عادلانه و چندقطبی تشریح کرد. سخنگوی وزارت امور خارجه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب، مقامات اتحادیه اروپا و رسانه های وابسته، از پیگیری سیاست تعامل انتقادی با ایران صحبت می کنند.