یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

عراقچی نوشت: صبح جمعه پای صندوق‌های رای... منتظر عصر و غروب نباشیم. هر که را می‌توانید همراه کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه عربستان سعودی گفت: عربستان از استقرار یک نیروی بین‌المللی در غزه با قطعنامه سازمان ملل متحد برای پشتیبانی از تشکیلات خودگردان فلسطین حمایت می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد بر سر تقویت تلاش‌ها به منظور کمک به رسیدن به صلح در غزه با فیصل بن فرحان وزیر خارجه سعودی به توافق رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد بر سر تقویت تلاش‌ها به منظور کمک به رسیدن به صلح در غزه با فیصل بن فرحان وزیر خارجه سعودی به توافق رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست ریاست جمهوری و شی جین پینگ رئیس جمهور چین با یکدیگر در قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه الف

سردیس شهید «حسین امیرعبداللهیان» با حضور خانواده وی و رئیس سازمان صدا و سیما در مقابل ساختمان معاونت برون مرزی رسانه ملی رونمایی شد.

وب‌گاه الف

محمد مخبر با تجلیل از تلاش‌های شهید آیت الله رئیسی در زمینه استحکام‌بخشی به روابط با کشورهای همسو و همسایه تصریح کرد: ایشان با رویکرد تحولی در سیاست خارجی ایران و اولویت‌دهی به توسعه روابط با همسایگان، فصل جدیدی در روابط تهران و مسکو گشود که نه تنها دو کشور بلکه منطقه و جهان از آن نفع خواهند برد.

خبرگزاری مهر

سرپرست ریاست جمهوری و رئیس جمهور روسیه ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه اجلاس کشورهای سازمان همکاری شانگهای در قزاقستان ضمن دیدار و گفت‌وگو، تجارت آزاد ایران و اوراسیا را مهم دانستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری میزان

سرپرست ریاست جمهوری با تجلیل از تلاش‌های شهید رئیسی در زمینه استحکام‌بخشی به روابط با کشور‌های همسو و همسایه تصریح کرد: ایشان با رویکرد تحولی در سیاست خارجی ایران و اولویت‌دهی به توسعه روابط با همسایگان، فصل جدیدی در روابط تهران و مسکو گشود که نه تنها دو کشور بلکه منطقه و جهان از آن نفع خواهند برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگ آذربایجان و ارمنستان معادلات قره باغ را تغییر داد؛ سکوت و انفعال روسیه موجب شد تا ایروان از مسکو فاصله گرفته و به بازیگران غربی نزدیک تر شود؛ گزاره ای که میدان را برای حضور کشورهای غربی در منطقه قفقاز را هموار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست ادبی «مثل ابراهیم» در آستانه دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با یادی از رئیس جمهور شهید با حضور جمعی از شاعران شب گذشته، 13 تیرماه، برگزار شد. سید مسعود علوی‌تبار، شاعر و فعال فرهنگی، با بیان اینکه امام خمینی (ره)، حضور در انتخابات را به دلیل اینکه سرنوشت یک ملت را رقم می‌زند، وظیفه آحاد ملت ایران می‌دانستند، به بیانات رهبر معظم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه 55 آنلاین

صراحتا باید گفت و هشدار داد که اگر فاجعه مشابه سال‌های 84 تا 92 و اشتباه در انتخابات ریاست جمهوری اتفاق افتد، این بار با این نوع تصمیمات، از جمله در مورد سیاست خارجی لطمات بزرگ و جبران‌ناپذیری بر انقلاب اسلامی، محور مقاومت، سرزمین ایران و مردم آن وارد خواهد شد.