یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

کاردار اسبق ایران در جمهوری آذربایجان می گوید که اگر 60 درصد ترک زبان ها و همچنین سایرین به پزشکیان رأی بدهند او پیروز خواهد شد.‌

وب‌گاه مشرق نیوز

مقایسه دیدگاه‌های دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری می تواند به مردم برای انتخاب گزینه اصلح کمک کند.

خبرگزاری مهر

مقایسه دیدگاه‌های دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری می تواند به مردم برای انتخاب گزینه اصلح کمک کند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست ریاست جمهوری به منظور شرکت در اجلاس سران شانگهای عازم قزاقستان شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ادوار مجلس گفت: اگر بخواهیم از شرایط فعلی کشور چه از منظر اقتصادی، بین الملل و سیاست داخلی و چه اجتماعی و فرهنگی خارج شویم، قطعا نیاز به نوع تفکر آقای پزشکیان داریم.

خبرگزاری مهر

جمعی از فعالان حوزه زنان با صدور بیانیه‌ای از سعید جلیلی حمایت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد شریعتمداری گفت: آقای پزشکیان که همه بچه هایش باحجاب‌اند. ایشان به صراحت و به روشنی گفتند به بی‌حجابی مخالفم ولی با رفتار علیه بی حجابی به این سبک صد برابر مخالف‌ام. چون این‌ها نه تنها حجاب نمی‌آفرینند بلکه نهی منکری است که منکر را افزایش می‌دهد. خلاف اسلام و حرف رهبری است.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید اطرافیان و ستادهای انتخاباتی خود را کنترل کنند، چرا که بی‌اخلاقی و تخریب باعث افزایش مشارکت نمی‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه فروش نفت قاچاقی و خرید گندم قاچاقی از کشتی‌های دوره‌گرد برای هیچ کشوری عزت نیست، گفت: یک روزی ایران حرف اول یا دوم را در اوپک می‌زد؛ امروز شرکت نفت ما از عرصه بازیگران نفت منطقه حذف شده و جای شرکت نفت 80 ساله ما را شرکت‌های مجهول الهویه گرفته‌اند. من می‌گویم این نوع رابطه جهانی قابل دوام و به مصلحت کشور نیست.

خبرگزاری تسنیم

دوستانی که گمان می‌کنند با بازی در راهبرد درگیرسازی آمریکا می‌توان تحریم‌ها را التیام بخشید لازم است اولا به ماهیت این استراتژی و کارکرد آن توجه کنند و ثانیا اهداف عملیاتی راهبرد درگیرسازی ایالات متحده نسبت به جمهوری اسلامی ایران را بازخوانی کنند.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب گفت: جلیلی در مناظره آخر نشان داد اشراف دقیقی به آسیب‌ها و تهدیدها دارد و پزشکیان مسائل را مدام به آینده موکول کرد و برنامه نداشت.

خبرگزاری دانشجو

در یک نشست مجازی که ابتکار انجمن علوم سیاسی دانشگاه یزد برگزار گردید، مهمانان به بیان دیدگا ه‌های خود نسبت به انتخابات پرداخته و آسیب‌های آن را بیان نمودند. سواد رسانه‌ای و نقش آن در نوع و شکل رای دهی مردم؛ پیامد‌های دوقطبی شدن انتخابات و تاثیرآن منافع، مصالح و امنیت کشور؛ تخریب کاندید‌ها علیه یکدیگر و تاثیر آن بر تصویر ملی کشور نزد افکار عمومی داخلی و بین المللی؛ و پیامد‌های بالابردن...

خبرگزاری مهر

سرپرست ریاست جمهوری به منظور شرکت در بیست و چهارمین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، امشب عازم آستانه، پایتخت قزاقستان خواهد شد.