یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

آیا روسیه از به قدرت رسیدن اصلاح‌طلبان بیم دارد یا اینکه هرچه اصطکاک یک رئیس‌جمهور با غرب و مشخصا آمریکا بیشتر باشد، گزینه مطلوب‌تری برای گسترش همکاری‌های ایران و روسیه در نگاه کرملین است؟

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی درباره نگرانی از فروش موشک ایران به روسیه گفت که چنین اتهامی صحت ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به باور گروهی از ناظران، نفت خاورمیانه کماکان برای ایالات متحده و متحدانش با اهمیت است و همین مقوله موجب شد تا واشنگتن برای هم‌صدایی بیشتر میان شرکای منطقه‌ای‌اش طرح ابراهیم را مطرح کند؛ طرحی که هدفش احیای روابط اعراب و اسرائیل بود، این طرح تا حدودی اجرایی شد اما بعد از حمله حماس، متوقف و موجب شد تا اسرائیل به واسطه رویکردش در ارتباط با غزه در شرایط دشوارتری قرار بگیرد....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: که در کشور ما بر کرسی ریاست جمهوری تکیه می‌زند باید قدرت ایجاد تغییر داشته باشد. این، اقتضای شرایط کنونی کشور است که در گردابی از مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاست خارجی دست و پا می‌زند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری بلاروس با اشاره به تجمع نیروهای اوکراینی در جوار مرز بلاروس، هشدار داد: وقوع درگیری‌های مرزی میان بلاروس و اوکراین، به ویژه با در نظر گرفتن وضعیت نامناسب ارتش این کشور در میدان جنگ با روسیه، به نفع هیچ یک از طرفین تمام نخواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهوری بلاروس گفت: سران پیمان آتلانتیک شمالی خواستار پایان یافتن درگیری در اوکراین نیستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نظام‌الدین موسوی در پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه شما تایید می‌کنید که پزشکیان دولت سوم روحانی است یا خیر؟ بیان کرد: هیچ دولتی ادامه دهنده راه دولتی دیگر نیست، تنها شباهت رویکردی منجر به انتصاب افراد به دولت‌ها می‌شود. به عنوان مثال رویکرد جلیلی در سیاست خارجی، مردم‌گرایی و عدالتخواهی شباهت زیادی به دولت احمدی‌نژاد و بخش‌هایی از دولت رئیسی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعید جلیلی درباره راهکار کنترل بازار خودرو گفت: اگر با این نگاه که راه‌حل را افزایش تیراژ اعلام کنید، یکی از اهرم‌های‌تان همین واردات است تا متناسب با آن بازار را بتوانید کنترل کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اگر رقابت را آزاد کنیم و ماشین ها وارد مملکت شوند خود به خود خود را تنظیم می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حقوقدان و کارشناس ارشد سیاست خارجی، به نحوه اجرای مناظره توسط صداوسیما واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید جلیلی گفت: نگاهی که برخی دوستان می‌گویند مسکن مهر مزخرف است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دستیار پوتین در امور سیاست خارجی در جریان یک نشست خبری اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه با محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری ایران در حاشیه نشست سازمان همکاری شانگهای در آستانه پایتخت قزاقستان دیدار می‌کند.