یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه گسترش

آنطور که آمار نشان می دهد، ژاپن 90 درصد نفت خود را از خلیج فارس وارد می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور کرملین امروز در سخنانی با اشاره به دیدار فردا میان رؤسای جمهور روسیه و چین در آستانه تصریح کرد: سازمان همکاری شانگهای یکی از ارکان نظم نوین جهانی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی در شبکه ایکس به مناسبت سالروز هدف قرار هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا نوشت: نقض حقوق بشر ملت ایران از سوی آمریکا پیوسته در شکل‌های گوناگون از جمله با اعمال تحریم‌های ظالمانه تداوم دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پزشکیان گفت: آیا مصلحت است تا آخر در تحریم بمانیم؟ هیچ دولت و حاکمیتی در درون قفس به رشد و پویایی نرسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رمانده کل سپاه گفت: اگر کشور قوی و عزت می خواهید، دشمن را در روز جمعه خانه نشین کنید. او را زمین گیر کنید. هنر مردم ایران، درهم شکستن آرزوهای دشمن است. ما همه جا او را شکست داده ایم و این بار هم ملت ما او را شکست خواهد داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سیدکمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در مصاحبه با روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز درباره احتمال تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان گفت: حزب الله در واکنش به حملات رژیم اسراییل به اندازه کافی قدرتمند است و نتیجه آن یک شکست سخت برای این رژیم خواهد بود. البته در صورت گسترش جنگ به کل منطقه، ما به هر طریق ممکن، از حزب الله حمایت خواهیم کرد. آنچه...

وب‌گاه مشرق نیوز

سومین مستند سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ر جریان تبلیغات تلویزیونی نامزدها برای دور دوم انتخابات از شبکه اول سیما پخش شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مردم یک نارضایتی بسیار شدیدی از وضعیت کشور دارند. جامعه‌ای که ناراحت است را نمی‌توان سرزنش کرد که چرا رأی نمی‌دهید. مردم حق دارند ناراضی باشند، منتهی اینکه رأی ندادن ابعاد نارضایتی را تشدید می‌کند یا نظام فکر دیگری کند، با تجربه‌ای که در این مدت کسب شده نشان می‌دهد که رأی دادن و ندادن چه تأثیری دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور در جریان برگزاری اجلاس شانگهای در آستانه در پایتخت قزاقستان با سرپرست ریاست جمهوری ایران و رئیس جمهور ترکیه دیدار خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور در جریان برگزاری اجلاس شانگهای در آستانه در پایتخت قزاقستان با سرپرست ریاست جمهوری ایران و رئیس جمهور ترکیه دیدار خواهد کرد.

وب‌گاه الف

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت در اجرای سیاست خارجی برخی تفاوت‌ها در رویکرد 2 نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران وجود خواهد داشت، اما راهبرد واحدی را دنبال خواهند کرد، زیرا راهبردها را رهبر انقلاب تعیین می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سابق وزارت صمت و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: اولین چیزی که کشور به آن نیاز دارد؛ اجماع‌سازی در موضوعات مختلف است.