جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز جهانی قدس به صورت زنده و تلویزیونی سخن خواهند گفت.

خبرگزاری میزان

جلسه شورای برنامه‌ریزی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه با حضور مدیران کمیته‌های دست‌اندرکار سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام متوسل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، گفت: راهپیمایی روز قدس در اغلب مناطق استان از ساعت 11 آغاز خواهد شد.

خبرگزاری دانا

بهرام عین‌اللهی با اشاره به اختصاص مبلغ 80 میلیارد تومان برای تکمیل 20پروژه بهداشتی استان قزوین گفت: کمبود هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین مشهود است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس به صورت زنده و تلویزیونی سخن خواهند گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا بیرانوند مرد شماره یک تیم‌ملی با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش قهرمانی تیم نساجی در جام‌حذفی را به این تیم و تماشاگرانش تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: شکل گیری سونامی سرطان‌ها از دالان مواد غذایی ناسالم و بی‌کیفیت می‌گذرد.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با تاکید براینکه آزادی‌خواهان دنیا اجازه فراموشی مساله فلسطین را نمی‌دهند گفت: اسرائیل وقتی می‌بیند که مساله فلسطین هنوز زنده است و افرادی در کرانه باختری و شهرهای خودشان وجود دارند که در مقابل ظلم، ایستاده و برای مقابله با ظلم و ستم، انرژی می‌گذارند، راه دیگری جز حمله به مسجدالاقصی نمی‌بیند.

خبرگزاری مهر

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشت و این روز را تابش انوار امید بر دل ملت مظلوم فلسطین و میلیون‌ها انسان آواره و مبارز دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماهنگ سه زبانه «قدس ای یقین» به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد روز جهانی قدس منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: فیلمبرداری «راز ناتمام» ساخته علی و امین امانی و «عاشورا» اثر هادی حجازی‌فر به ترتیب درباره شهیدان محمدجواد باهنر و مهدی باکری به پایان رسیده است و حمید زرگرنژاد، محمدحسین لطیفی و حبیب والی‌نژاد مشغول ساخت سریال‌هایی درباره شهیدان حاج قاسم سلیمانی، محمد بروجردی و علی صیاد شیرازی هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت کشور متن پیشنهادی استانداری خراسان رضوی درباره اصلاح ساختار و ارتقای «کارگروه ملی زیارت» به «شورای ملی (شورای عالی) زیارت» را جهت سیر مراحل بررسی و تصویب، به دولت ارایه کرده است.

وب‌گاه الف

رهبر معظم انقلاب اسلامی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس به صورت زنده و تلویزیونی با مردم سخن خواهند گفت.

وب‌گاه تابناک

امسال نیز اعضای جبهه ایستادگی علاوه بر نقش آفرینی تبیین مسئله مهم فلسطین روز جمعه همگام با تمامی مردم روزه‌دار ایران و آزاده در تمام دنیا به خیابان‌ها آمده تا ضمن اعلام انزجار از جنایت های رژیم صهیونیستی آرمان قدس و آزادی فلسطین را دوباره فریاد بزنند

خبرگزاری دانا

جعفر قنادباشی با بیان اینکه در عصر امروزی اوکراین را نمونه عینی از رژیم دست نشانده آمریکاست که در حمایت از آنان مورد بدعهدی قرار گرفته، گفت: رژیم صهیونیستی هم باید بداند که اگر چه پیوند آمریکا با این رژیم در مقایسه با دیگر رژیم‌ها متفاوت است، اما اگر روزی قرار باشد، خطری صهیونیست‌ها را تهدید کند، آمریکایی‌ها آنها را تنها خواهند گذاشت.