جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کاربران فضای مجازی امسال هم مانند سال گذشته با هشتگ #یک_سطل_آب به استقبال روز جهانی قدس رفتند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی گفت: روز قدس اوج اعتراضات مردم نسبت به رژیم غاصب و جلاد اسرائیل است که باید در طول سال این اعتراضات به ویژه در فضای مجازی گسترش یابد.

خبرگزاری دانا

ناصر ابوشریف با تعیین‌کننده خواندن سهم سردار سلیمانی در خیزش مقاومت، گفت: جمهوری اسلامی ایران مهمترین حامی دائمی ملت فلسطین است.

خبرگزاری دانا

آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: راهپیمایی روز قدس سبب تقویت روحیه ایستادگی فلسطینیان مقابل صهیونیست‌ها می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فلسطین، موضوع اول جهان اسلام و امت اسلامی است.

خبرگزاری دانا

پس از گذشته سال‌های متمادی همچنان شاهد ظلم و ستم استکبار جهانی در حق مظلومان فلسطینی به سرکردگی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار هستیم که به همین مناسبت امسال باید روز قدس را باشکوه تر از قبل گرامی بدانیم.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: حمایت از قدس شریف و همبستگی با آرمان فلسطین نقشه‌های استکبار و حامیانش را برهم می‌زند.

خبرگزاری دانا

علما و بزرگان اهل سنت جنوب کشور ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار کردند: مسئله فلسطین موجب وحدت و اتحاد تمام فرقه‌های جهان اسلام اعم از شیعه و سنی شده و روز قدس پیام همدلی ملل اسلامی به جهان مخاطره می شود.

خبرگزاری دانا

ویسکرمی گفت: مهمترین چیزی که نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع کند، بیداری اسلامی است.

خبرگزاری دانا

سجادی با اشاره به اقدامات بسیج کارگری در سال 1400 بیان کرد: در سال گذشته با اقدامات موثر بسیج کارگری در راستای تحقق جهش تولید و اشتغال زایی طرح های شهید کریمی و برونسی در دستور کار بود که برکات فراوانی برای جامعه کارگری داشت که ایجاد 1800 شغل و تثبیت 3 هزار شغل در کارخانجات و واحدهای تولیدی بخشی از دستاوردهای این اقدام است.

خبرگزاری مهر

با حضور دادستان تهران و جمعی از مسئولان قضائی در مسجد امام خمینی (ره) به مشکلات مردم رسیدگی شد.

خبرگزاری دانا

علی‌اکبر محرابیان گفت: تاکنون مذاکرات خوب و جلساتی متعددی در رابطه با طرح انتقال آب از سد طالقان با بانک‌ها داشتیم اما بر اساس قانون موظف به برگزاری مناقصه هستیم که امیدواریم این امر در ماه آینده انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز جهانی قدس، تاکید کرد: بسیج امکانات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی جهان اسلام در پشتیبانی از ملت غیور و حماسه ساز فلسطین، طومار حیات رژیم جعلی صهیونیستی را در هم می‌پیچد.