جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

سران طوایف و علمای اهل‌سنت سیستان وبلوچستان از آحاد ملت برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت و اعلام کردند: با حضور وحدت آفرین خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان آمریکا خواهیم زد.

خبرگزاری دانا

رهبر معظم انقلاب اسلامی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس به صورت زنده و تلویزیونی با مردم سخن خواهند گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر معظم انقلاب اسلامی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس به صورت زنده و تلویزیونی سخن خواهند گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، شبکه‌های رادیو ویژه برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده اند.

خبرگزاری میزان

رهبر انقلاب اسلامی در روز جهانی قدس به صورت زنده و تلویزیونی سخن خواهند گفت.

خبرگزاری دانا

علی سلطانی گفت: استان البرز ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه شرکت های دانش بنیان دارد و فعالیت دومین کارخانه نوآوری کشور در استان پتانسیل بالای علمی آن را می رساند که این مهم می تواند یک برند تجاری برای ایران کوچک باشد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موضوع خروج آمریکا از منطقه به یاری خدا بطور قطع تحقق پیدا می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

هم نفت می‌فروشیم هم دلارش را می‌گیریم و میزان تسهیلات‌دهی به زوج‌ها 70درصد رشد کرد، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تابناک نوشت: معاون معاونت حقوقی ریاست جمهوری از تخصیص بودجه تصویب شده استخدم کارشناس در نهاد ریاست جمهوری به هزینه سفرهای استانی انتقاد کرد.

خبرگزاری مهر

رهبر معظم انقلاب اسلامی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس به صورت زنده و تلویزیونی سخن خواهند گفت.

خبرگزاری مهر

ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز جهانی قدس با اشاره به نزدیک بودن تحقق آرمان آزادی قدس شریف بر ضرورت همبستگی بین کشورهای اسلامی برای حل مسئله فلسطین تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرزند رئیس مجلس با رد ادعاهای مطرح شده درخصوص اینکه داماد خانواده قالیباف ملکی در ترکیه خریده است، گفت: هر فردی سند ملکی به نام این افراد در ترکیه پیدا کرد آن ملک برای خودش ولی اگر غیر از این بود باید مطابق قانون با آنها برخورد شود.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای، مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در ارومیه را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. اعلام شرایط انتقال و میهمانی دانشجویان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای...