شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تاکید کرد: عقلانی‌ترین روش اداره کشور، «دموکراسی اکثریت محور» است که از صندوق‌های رأی درمی‌آید و راه‌های دیگر، خطاها و هزینه‌هایی به مراتب بیشتر دارند. سوال بعدی این است که آیا هر چه از این روش در می‌آید، درست است؟ نمی‌گذارند این روش محقق شود.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب 4 نفر از روسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

ماموران یگان ویژه با مردم و مغازه‌هایشان چه کار می‌کنند؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پنجاهمین جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌های کشور، به ریاست سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، محمدرضا مخبر دزفولی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمدمهدی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بهتر است شما اول برادری خود را ثابت کنید تا بعد در مورد گفت‌وگو حرف بزنیم.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب پنج نفر از روسای دانشگاه‌های پیام نور کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از پیروزی مقابل برزیل و قهرمانی در مسابقات جام بین قاره‌ای در بین تشویق هواداران وارد ایران شدند./ دانشجو

وب‌گاه عصر ایران

همانطور که از روز اول گفتیم صف معترضین و افراد تحت‌تأثیر هیجانات از عناصر اصلی که دست به جنایت زده‌اند و دستور گرفته از دشمن هستند جدا است؛ لذا همکاران قضایی هر چه زودتر در راستای محاکمه و مجازات بازدارنده عناصر و مسببین اغتشاشات اخیر اقدام کنند.

خبرگزاری دانا

مراسم تشییع شهید سجاد فراهانی از شهدای مدافع امنیت نیروی انتظامی از ساعت 9 صبح فردا سه شنبه 17 آبان 1401 از میدان شهدای اراک تا بهشت زهرا برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به نقش مهم جهاد سازندگی قم در دفاع مقدس، اظهار داشت: اجلاسیه پایانی شهدای جهاد سازندگی که از آن‌ها به عنوان سنگرسازان بی‌سنگر یاد می‌شود روز پنج‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس کنگره ملی شهدای استان قم گفت: راه و پیام شهدا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید با استفاده از زبانی جذاب و هنرمندانه برای نسل امروز تبیین شود.

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم با اشاره به اینکه باید یاد و پیام شهدا به نسل جوان منتقل شود، گفت: پنج شنبه هفته جاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در مجتمع امام خمینی (ره) جنب گلزار شهدا با حضور 120ناشر از کل کشور برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در حالیکه پس از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در تاریخ پنجم اسفند ماه گذشته، کشور‌های غربی به ویژه ایالات متحده و انگلیس تلاش کردند تا با عرضه تسلیحات سبک و سنگین و تشدید فشار‌های تحریم‌ها، مسکو را در جامعه بین‌المللی منزوی کنند، اما آن طور که روزنامه انگلیسی «گاردین» نیز گزارش کرده است، اتحاد میان مسکو و تهران و پیونگ‌یانگ بیش از پیش تقویت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاد اقتصاد دانشگاه اظهار داشت: ریشه اصلی فشارهای مردم مشکلات اقتصادی بوده است و همین عامل باعث شده جوانان آینده روشنی را متصور نشوند و نبینند