شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه الف

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از ایجاد سه جزیره بازی‌های جام جهانی فوتبال در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تاکیدات و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه کارآفرینی گفت: در کنار ارائه بسته‌های تشویقی به کارآفرینان، حل دغدغه‌های آنان نیز در راستای رفع موانع جهش تولید مهم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره واکنش ایران به توطئه‌کنندگان علیه ایران گفت: ما شهرهای موشکی در اختیار داریم و بتازگی هم از وجود موشک جدید هم خبر داده شد و سلاح‌های دیگری هم در اختیار داریم که اطلاع‌رسانی نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لباس شخصی‌ها دخالت کردند یا نه؟ اگر آری، چرا فرمانده نیروی انتظامی از آنان با عناوین دیگر یاد می‌کند و اگر نه پس آن جماعت موتورسوار بدون لباس پلیس کی بودند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیر پوردستان با بیان اینکه نیروی انتظامی ما را متهم به خشونت کردند، گفت: در اغتشاشات یک گلوله جنگی توسط پلیس شلیک نشد و اجازه حمل سلاح جنگی نداشتند> مهربان‌ترین پلیس دنیا، پلیس جمهوری اسلامی است.

خبرگزاری مهر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه کارآفرینی گفت: کانون‌های استانی و ملی کارآفرینی و اشتغال آفرینی با همراهی دولت و بخش خصوصی ایجاد می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه تبریز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه مراقب تنفس مصنوعی آمریکا باشید، گفت: ما معتقدیم مداخله خارجی در روابط کشورها مذموم است و نباید کشورهای همسایه به سکوی ارسال تروریست به کشورهای دیگر تبدیل شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرآنلاین نوشت: یک مخاطب گفت: «بنده داروساز هستم، نزدیک 30 سال سابقه کار دارم، در هیچ مقطعی وضع دارو اینقدر بد نبوده. واقعا خجالت آور است که 44 سال بعد از پیروزی انقلاب وضع ما در مورد دارو اینچنین باشد. کمبود دارو امروز از داروهای شیمی درمانی و ام اس و تخصصی رسیده به آنتی بیوتیک و شربت استامینوفن و بروفن و سرم‌های تزریقی و آمپول‌های پرمصرف عمومی.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عصر ایران در یادداشتی نوشت، آقای فرمانده پلیس اتهام جوانان شادی‌کننده و رقصنده را «‌بر هم زدن نظم عمومی» اعلام کرده اند. اگر واقعا «نظم عمومی» را بر هم زده بودند چطور همین «عموم» استقبال کرده بودند؟ مگر آن که دو جور «عموم» داشته باشیم: یک «عمومِ غیر خودی» و یک «عموم خودی‌» و عموم غیر‌خودی، نظم عموم خودی را بر هم زده باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسحاق هرتسوگ رئیس رژیم صهیونیستی امروز جمعه بعد از دیدار با همه گروه های سیاسی در کنست این رژیم خاطرنشان کرد: بعد از پایان مشورت‌ها، 64 عضو کنست بنیامین نتانیاهو رئیس حزب لیکود را برای تشکیل دولت پیشنهاد کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به حوادث رخ داده گفت: جلسات متعددی در شورای عالی امنیت ملی برگزار و مصوبات خوبی داشت و آنچه در استان اجرا شده براساس مصوبات شورای عالی امنیت ملی بوده و بر اساس دخالت اشخاص و سلایق شخصی نیست.

خبرگزاری دانا

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه حوادث اخیر یک اغتشاش ساده نبود‌، گفت: دشمن با محوریت جنگ ترکیبی و شناختیف بر روایت‌سازی نادرست تمرکز کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهوری ایران در ویژه‌برنامه شبکه المیادین لبنان برای پوشش تحلیلی اتفاقات اخیر در ایران گفت، هر جا لازم باشد، ایران به دشمنان یا طرف‌های دخیل در توطئه علیه ایران واکنش نشان خواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: امیرسرتیپ پوردستان گفت: هر کس در مقابل این انقلاب ایستادگی کند خداوند او را به زمین می‌زند و این موضوع از روی احساسات و براساس شعار نیست و پرچمداران این انقلاب امام راحل و پس از آن رهبر معظم انقلاب بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک مخاطب گفت: «بنده داروساز هستم، نزدیک 30 سال سابقه کار دارم، در هیچ مقطعی وضع دارو اینقدر بد نبوده. واقعا خجالت آور است که 44 سال بعد از پیروزی انقلاب وضع ما در مورد دارو اینچنین باشد. کمبود دارو امروز از داروهای شیمی درمانی و ام اس و تخصصی رسیده به آنتی بیوتیک و شربت استامینوفن و بروفن و سرم‌های تزریقی و آمپول‌های پرمصرف عمومی.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لباس شخصی‌ها دخالت کردند یا نه؟ اگر آری، چرا فرمانده نیروی انتظامی از آنان با عناوین دیگر یاد می‌کند و اگر نه پس آن جماعت موتورسوار بدون لباس پلیس کی بودند؟