شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

خضریان یادآور شد: 6 زیرنظام برای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تعریف شده اما برنامه عملیاتی این نظامات مشخص نیست. حداقل 17 لایحه در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید به مجلس ارسال می‌شد که تاکنون تنها یک لایحه مرتبط با نظام پرداخت معلمان تهیه و ارسال شده که مسأله اصلی این لایحه هم تحول نبود.

خبرگزاری دانا

میثم پیله‌فروش گفت: پارک علم و فناوری استان قزوین با حمایت دستگاه‌های متولی به دنبال ایجاد یک دبیرخانه دائمی برای برگزاری نمایشگاه‌های دانش بنیان در استان باشد و این نمایشگاه با تغییر دولت‌ها یا تحولات اداری و سیاسی مختل نشود.

خبرگزاری دانا

رحمان زنگنه گفت: متاسفانه حاکمیت فضای مجازی در اختیار جمهوری اسلامی ایران نیست و مقام معظم رهبری با وجود آنکه سیاست های لازم در این زمینه را تبیین کرده اند اما هنوز از سوی شورای عالی فضای مجازی هیچ اقدام شایسته ای انجام نگرفته است.

خبرگزاری دانا

در آستانه سالروز شهادت ادوارد آنیلی، سرگذشت یکی از ثروت‌مند ترین پسران جهان را در صاحب نیوز می‌خوانیم.

خبرگزاری مهر

پیمان پیرفرشی طی حکمی از سوی مهدی هدایت به عنوان سرپرست معاونت مسکن سازمان نوسازی شهر تهران معارفه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصطفی داننده در عصرایران نوشت: اجازه بدهید تا مردم حرف‌ها و شعارهای شما را در عمل هم باور کنند. در زمینه اقتصادی که مدام می‌گویید تصمیم‌های ما برای بهبود وضعیت زندگی مردم است اما دریغ از یک گام مثبت درجهت بهبود وضع زندگی مردم.

وب‌گاه مشرق نیوز

حمید فرخ‌نژاد شاخص‌ترین سلبریتی پروژه‌های امنیتی است. او اخیرا وارد یک پروژه امنیتی شده و شاید برای منحرف شدن افکار عمومی، آخرین استوری‌اش متفاوت بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: عقلانی‌ترین روش اداره کشور، «دموکراسی اکثریت محور» است که از صندوق‌های رأی درمی‌آید و راه‌های دیگر، خطاها و هزینه‌هایی به مراتب بیشتر دارند.

وب‌گاه 55 آنلاین

قالیباف قانون افزایش حقوق را ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات اعلام کرد که کسب و کارهای دیجیتال با ثبت نام در پلت‌فرم‌های داخلی مجوز فعالیت را دریافت می کنند.

خبرگزاری دانا

رئیس قوه قضائیه با اشاره به دستگیری و آغاز فرآیند محاکمه برخی عناصری که در جریان قضایای اخیر مرتکب قتل شدند، گفت: باید هر چه زودتر تمامی افرادی که در جریان اغتشاشات اخیر مترکب قتل شدند، شناسایی و به دستگاه قضائی معرفی شوند.

وب‌گاه عصر ایران

آیا راه دیگری غیر از دموکراسی وجود دارد؟ من نمی‌شناسم. به نظر من، عقلانی‌ترین روش اداره کشور، دموکراسی اکثریت محور است که از صندوق‌های رأی درمی‌آید.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به کشور برگشت.