شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب سه نفر از روسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی و 5 نفر از روسای واحدهای پیام نور در کمیته تایید انتخاب روسای دانشگاههای کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: افق اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سال 1404 است که به نظر هیچ کدام از بخش‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تحقق نیافته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در دیدار با جمعی از نخبگان اظهار کرد: برای موفقیت در امور اجتماعی پیوستگی در تجربه خیلی مهم است. شاید یکی از چیز‌هایی که ما نیازمند به توجه به آن داریم، ادامه پیداکردن تجربه‌ها و تبدیل آن به رویه‌های درست است. وی افزود: خوشبختانه در رهبری نظام این پیوستگی را شاهد هستیم....

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمن پیش‌بینی می‌کند که کشور می‌تواند پیشرفت و شتاب بگیرد، اظهار کرد: این امر البته نیازمند کار کردن و تلاش داشتن است اما دشمن از همین می‌ترسد که مبادا این جامعه خودش سراغ ایرادات و اشکالات موجود برود، آنها را رفع کند و سرعت پیشرفت و شتاب را افزایش دهد. دشمن از این می‌ترسد که زخم‌هایی رویش دست می‌گذاشت حالا توسط خود جامعه درمان و برطرف شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین عالم بخش، نیما بیگلریان و رحیم مخدومی ارزیابی آثار بخش ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بیست وهفتمین جشنواره تئاتر استان تهران را برعهده دارند. حسین عالم بخش مدیر هنر‌های نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری و پردیس تئاتر تهران، نویسنده و کارگردان تئاتر است که عضویت در شورای سیاست‌گذاری و دبیری سه دوره جشنواره سراسری نقالی و پرده‌خوانی غدیر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر توسعه سامانه‌های کوچک‌مقیاس ساتبا گفت: تعرفه های خرید تضمینی برق تجدیدپذیر برای خانوار‌های مناطق محروم است که درآمد خوب و پایداری برای آن‌ها رقم خواهد زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قرن نو نوشت: دولت رئیسی طی دو ماهی که اعتراضات مردمی کلید خورده با برخی چالش‌ها در عرصه بین‌المللی روبه‌رو شده است؛ از بلاتکلیف‌شدن برجام تا به‌راه‌افتادن سونامی تحریم‌ها علیه ایران.

خبرگزاری دانا

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تعیین شاخص‌های کمی برای سنجش و ارزیابی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اظهار کرد: سیاست‌گذاری‌ها در آموزش و پرورش باید بررسی شود.

خبرگزاری دانا

وزیر دفاع وقت عربستان گفت: «هدف اصلی نظام ایران رسیدن به قبله مسلمانان است. ما منتظر نمی‌مانیم که عربستان میدان جنگ شود، بلکه تلاش می‌کنیم نبرد را به درون ایران بکشانیم... افراطی‌گرایی ایران مانع گفت‌وگو میان ماست».

خبرگزاری تسنیم

میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: نمایندگان مجلس نیاز دارند از طریق ساترا، گزارش‌های تخصصی در خصوص وضعیت نمایش‌خانگی دریافت کنند تا اگر برخی خلأهای قانونی برای انجام وظایف صداوسیما در حوزه تنظیم‌گری وجود دارد، مجلس اقدام کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی در حالی از 21 تا 27 آبان ماه برگزار خواهد شد که علی رمضانی مدیر خانه کتاب و ادبیات و اصحاب رسانه در نشست خبری این دوره گفت: سال گذشته در همین محل برگزاری عرض کردم که اگر کاری برای کتاب اتفاق بیفتد باید با کمک اهالی رسانه رقم بخورد و از برگزارکنندگان 28 دوره پیش تقدیر می‌کنیم چرا که باعث شدند تا پرچم سی‌امین هفته...

خبرگزاری دانا

سرپرست اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قزوین از تغییر نام و نامگذاری شش معبر و مکان در شهر قزوین خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حاشیه بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ساحلی به ایران، به خبرنگارانی که در انتظار تهیه گزارش از قهرمانان جام بین قاره‌ای بودند، اجازه مصاحبه و ورود به CIP داده نشد.

خبرگزاری دانا

نخستین نمایشگاه دانش بنیان سازی تولید با مشارکت بیش از 9 استان، بیش از 200 محصول فناور، بیش از 60 شرکت و 32 غرفه در استان قزوین از امروز آغاز به کار کرد که نیمی از این شرکت‌ها دانش بنیان است.

خبرگزاری تسنیم

برگزارکنندگان سی‌امین هفته کتاب جمهوری اسلامی، کتابفروشی 24 ساعته‌ای ایجاد کرده‌اند که "هر کدملی صاحب تلفن همراه" 100 هزار تومان اعتبار رایگان در آن خواهد داشت و وزارت ارشاد هم بخش عمده هزینه پست کتاب را تقبل خواهد کرد.