سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آزادی‌خواه با بیان اینکه باید به سمت جهاد تبیین گام برداریم، گفت: سکوت هر مسلمان خیانت به قرآن است و ساکتین در گناه فتنه فتنه‌گران سهیم هستند.

خبرگزاری دانا

آیین بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی، روز میثاق امت با ولایت با حضور پرشور مردم اردبیل در مصلی این شهر و سایر شهرهای استان اردبیل برگزار شد.

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه 9 دی روز تجلی بصیرت و میثاق امت با ولایت است، گفتند: مدیران توانمند با کار جهادی می توانند مشکلات را حل کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: صدیقی امام جمعه موقت تهران گفت: رهبری، ولی خداست و دیدش شخصی نیست و الهام است و اگر از او در همه موارد اطاعت می‌کردیم و دولت‌های قبلی ما اگر خوب عمل می‌کردند امروز مشکلات اقتصادی به این کیفیت نداشتیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک منبع ادعایی نزدیک به کرملین مدعی شده است که ولادیمیر پوتین از سرگیجه و سردرد در هنگام مبارزه با پارکینسون رنج می برد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

غلامرضا مصباحی مقدم گفت: متأسفانه نسل جوان ما در شرایطی است که برای خود آینده‌ای نمی‌بیند. باید افراد تأثیرگذار خصوصا شخصیت‌هایی که مورد توجه نسل جوان هستند برای جوانان مایه دلگرمی باشند و امید دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از دیروز تا امروز 9 دی ماه 1401 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 60 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی و 31 نفر از آنها بستری شدند.

خبرگزاری مهر

شهردار تهران با بیان اینکه نهم دی در سال 1388 آبی بر آتش فتنه‌ها و ویرانگر خانه‌های سست دشمنان بود، گفت: حاج قاسم همه وجود خودش را وقف کرد تا بتواند لبخند بر لبان مردم بنشاند.

وب‌گاه عصر ایران

به گفته سخنگوی این وزارتخانه، این همکاری ثمربخش به ایجاد اعتماد متقابل استراتژیک بین چین و کشورهای عربی کمک کرده است.

خبرگزاری دانا

مشاور فرمانده کل قوا، ترور شهید سلیمانی را موجب جهانی شدن محور مقاومت دانست.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه: زوال در ذات و ماهیت رژیم صهیونیستی نهفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور روسیه در تماس تصویری با همتای چینی خود با اشاره به مقاومت پکن و مسکو در برابر فشارهای ژئوپلتیکی، گفت همکاری دو کشور در خدمت ایجاد نظم جهانی عادلانه است.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام رحیم آبادی با تأکید بر اینکه پیوند امت با امامت و ولی فقیه نسخه ای برای همه زمان ها است و منحصر در حماسه 9 دی نمی شود، گفت: امروز پیوند امت با ولایت یعنی آگاهی داشتن و تبیین دستاوردهای عظیم 43 ساله انقلاب اسلامی برای نسل جوان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک روزنامه نگار نوشت: برخی دستگاه‌های حاکم در صدد برآمده‌اند تا محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم ارائه خدمات عمومی به مشتریان بدون روسری را از طریق اقداماتی مانند پلمب مراکز خرید، جایگزین گشت‌ارشاد کنند،

خبرگزاری تسنیم

فیلم اهدای یک گُل رز به سردار سلیمانی توسط پسر بچه 3-4 ساله به شدت در فضای مجازی چرخید، اما آن پسر بچه از کجا حاج قاسم را می‌شناخت؟