سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

کریمی با بیان اینکه نهم دی عینی ترین پیوند عمیق جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی بود، گفت: حماسه و یوم الله نهم دی برگرفته از نگاه دینی و معنوی مردم بود و ملت با حضور آگاهانه و بصیرانه خود برای دفاع از ارزش های اسلامی به میدان آمدند.

خبرگزاری دانا

سردار سید محمد باقرزاده با بیان اینکه سیاست زدگی یعنی دور شدن از مکتب امام خمینی (ره)، گفت: حاج قاسم اهل باند بازی نبود.

خبرگزاری دانا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه ساوجبلاغ گفت: برخی خواص در اغتشاشات مردود شدند چرا که علیه نظام موضع گرفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیأت‌ها و تشکل‌های دینی با پویش به عشق حاج قاسم به استقبال سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی می‌روند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه موقت تهران گفت: رهبری ولی خداست و دیدش شخصی نیست و الهام است و اگر از او در همه موارد اطاعت می کردیم و دولت‌های قبلی ما اگر خوب عمل می کردند امروز مشکلات اقتصادی به این کیفیت نداشتیم.

خبرگزاری دانا

محبوبه لطفی فر از برگزاری پویش ملی "سردار دلها" همزمان با سراسر کشور در البرز خبر داد.

خبرگزاری دانا

احمد داروزهی گفت: نهم دی ماه روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای امام خمینی (ره) بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه تهران گفت: همین بی‌حجابی شاید چند تار مو باشد اما اصرارش گناه کبیره می‌شود و وقتی بد حجابی تکرار می‌شود گناه کبیره می‌شود و سر از فسق در می‌آورد، زن مسلمان وقتی دستورات خدای مهربانش را اجرا نکند، دچار فسق می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: یکی از جنگ های علیه ایران، جنگ اقتصادی است که معیشت مردم را نشانه گرفته اند.

خبرگزاری دانا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دشمن با تمام توان به خصوص در جنگ رسانه ای درصدد ایجاد اختلاف در کشور است.

خبرگزاری دانا

دیرباز بااشاره به اینکه9دی وبصیرت آن مختص به سال88نیست گفت: مردم ایران9دی وحماسه بصیرت رابارهاتکرار کردند، راهپیمایی روزقدس وحمایت از آرمان فلسطین، راهپیمایی13 آبان و انزجار ازاستکبار جهانی، راهپیمایی22بهمن وحمایت از انقلاب اسلامی همچنین راهپیمایی های اخیر در محکومیت اغتشاشات همگی در راستای بصیرت9دی بود

خبرگزاری دانا

ملایی از اجرای برنامه های متنوع در دهه بصیرت در قم خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

«مهم میهن» به نقل از سایت خبری و تحلیلی «المانیتور» نوشت: صداقت او همیشه محل تردید بوده است. منتقدان او استدلال می‌کنند که او به‌راحتی کلمات را می‌پیچاند تا موجه جلوه کند و به همین دلیل شخصیت قابل اعتمادی نیست. اما امتناع او از اظهارنظر در مورد اعتراضات اخیر، درحالی‌که اخیراً از ایران به‌خاطر حمایت از روسیه در حمله به اوکراین انتقاد کرده بود، نشان‌دهنده برنامه‌های آینده او و نقشی است...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی نوشت: نخست وزیر معلوم‌الحال رژیم صهیونیستی با تکرار ادعا‌های واهی علیه ایران، بدنبال هویت سازی برای خود و رژیم نامشروع اسرائیل است.

وب‌گاه عصر ایران

داستان بانک مرکزی که با نرخ دلار و نرخ تورم سر و کار دارد مثل تیم فوتبال است که با ادعا و شعار سامان نمی‌یابد و به همین خاطر و لاجرم یک مدیر به نسبت تکنوکرات و دست کم بوروکرات را به جای قبلی - فارغ‌التحصیل دانشگاه امام صادق - برگماشتند.

وب‌گاه 55 آنلاین

شهر کرمان در روز 13 دی مصادف با شهادت سردار سلیمانی تعطیل اعلام شد. برای اطلاع از جزئیات خبر تعطیلی شهر کرمان در سالروز شهادت سردار سلیمانی باما همراه باشید.