جمعه 31 فروردین 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل فرودگاه امام خمینی (ره) گفت که پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) از سر گرفته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) و مهرآباد از سرگرفته شد. پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) و مهرآباد از سرگرفته شد. ایرنا نوشت: هم اکنون پرواز تهران - تفلیس ساعت 10:30 صبح در فرودگاه امام در حال صدور کارت پرواز می‌باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد تمامی پروازهای کشورمان به حالت عادی بازگشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز و فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به حالت تعلیق درآمده‌اند و فعلا پروازها در این فرودگاه‌ها به دلیل حفظ ایمنی پروازها با تاخیر مواجه هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رسانه ملی برنامه و سریال‌های مختلفی را برای ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 تدارک دید که می‌توانید آمار بازدید آن‌ها را مشاهده کنید.

وب‌گاه الف

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس با تأکید بر دوگانگی مواضع بایدن در قبال تحولات غزه گفت: «آمریکا جدیتی برای فشار بر نتانیاهو جهت توقف جنگ علیه غزه ندارد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس نیویورک اعلام کرد که پس از برچیده شدن چادرهای حامیان فلسطین در محوطه دانشگاه کلمبیا، بیش از 100 معترض توسط پلیس بازداشت شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از برچیده شدن چادرهای حامیان فلسطین در محوطه دانشگاه کلمبیا، بیش از 100 معترض توسط پلیس بازداشت شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به یاد دارم در دوران جنگ مثلاً ما در کردستان که بودیم، دور هم جمع می‌شدیم و صحبت می‌کردیم. آن موقع رهبر انقلاب در سِمت رئیس‌جمهور بودند. دور هم با همدیگر حرف که میزدیم، ارتشی‌ها همه آقا را پشتیبان و حامی خودشان می‌دانستند. خب آدم می‌فهمد دیگر! مثلاً می‌فهمد این امام جمعه هوای ارتشی‌ها را خیلی دارد، همیشه از ما تعریف می‌کند. این‌ها نکاتی است که...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با افزایش گمانه زنی ها در باب پاسخ احتمالی و ادعایی اسرائیل به حمله بی سابقه ایران، ناظران براین باورند که نتانیاهو گزینه ای در اختیار ندارد و در هر شرایطی بازنده بازی هست که خود به راه انداخته.

خبرگزاری تسنیم

به مراسم کوچک و خودمانی ای دعوت شدیم که قرار بودجشن کوچکی باشد برای تعدادی از زنان کودکان. زنان جوانی که 12 سال پیش همسرانشان به شهادت رسده بودند و مادرانی که همچنان وقتی از پسرانشان روایت می کنند اشک در چشمانشان می نشیند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته فرودگاه و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز و فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به حالت تعلیق درآمده‌اند و فعلا پروازها در این فرودگاه‌ها به دلیل حفظ ایمنی پروازها با تاخیر مواجه هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق اعلام فرودگاه و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز و فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به حالت تعلیق درآمده‌اند و فعلا پروازها در این فرودگاه‌ها به دلیل حفظ ایمنی پروازها با تاخیر مواجه هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی از 30 فروردین 1380 آمده است؛ در گیلان، چای‌کاران در اعتراض به نابسامانی دریافت برگ سبز چای، تظاهرات و راه‌بندی داشتند؛ دیروز به آقای خاتمی تذکر داده بودم که ممکن است چنین وضعی پیش بیاید. با وعده اصلاح، متفرق شده‌اند و مهلت سه روزه داده‌اند.