جمعه 7 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور گفت: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، روایت سفر رئیس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا را منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که هر روز از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود، در روزهای اخیر مورد قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه ایران گفت اشتیاق گسترده مردمی در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رئیس‌جمهور در پاکستان به شکل کم سابقه‌ای مشهود بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع در جنبش حماس از حضور میدانی یحیی السنوار در غزه و دیدارش با نیروهای مقاومت خبر داد؛ رسانه‌های رژیم صهیونیستی این اتفاق را به منزله شکست این رژیم و کابینه جنگ آن دانستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره هزینه ارزی حج تمتع در سال 1403 گفت: نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است. نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره هزینه ارزی حج تمتع در سال 1403 گفت: نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است. به گزارش عرشه آنلاین؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع 1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت در همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج که در قم برگزار شد، از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که هرروز از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی از موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، تشکر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عکسی از جمیله علم الهدی همسر ابراهیم رئیسی در پاکستان را مشاهده می کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به آمار بالای شهدا و زخمی‌ها در غزه گفت، حملات برنامه‌ریزی‌شده اسرائیل علیه ملت فلسطین در نوار غزه در واقع جنگ علیه کل جامعه ساکن این منطقه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل اذعان کرد که در نبردهای 24 ساعت گذشته نوار غزه 11 نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

خانم معصومه حایری یزدی همسر آیت الله سید مصطفی خمینی و دختر آیت الله شیخ مرتضی حایری یزدی بود و از رسانه ها پرهیز داشت و این اواخر تنها با عصر ایران گفت و گو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض‌هایی که به قیمت حج امسال شده است، گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر موسوی عملیات وعده صادق را فرود خنجر امت اسلام با اراده ملت ایران بر تن رژیم منحوس صهیونیستی دانست و گفت: این عملیات دل همه مسلمانان و قلب آزادی‌خواهان و عدالت طلبان دنیا را شاد کرد.