چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا گفت: «ما با تحریم گردان نیتسح یهودا مخالف هستیم. این مسئله باید از طریق مذاکره میان تل‌آویو و واشنگتن حل شود.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سازمان توسعه تجارت گفت: ظرفیت تجارت ایران و آفریقا به ده‌ها میلیارد دلار می‌رسد به عنوان نمونه تجارت امسال ایران با کشور‌های آفریقایی یک و یک دهم درصد بود که سهم ایران از این تجارت یک درصد بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیده‌بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه پیامدهای حملات مستمر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در 200 روز گذشته را وحشتناک توصیف و تاکید کرد، بیش از 140 گور جمعی را در نوار غزه ثبت کرده است.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس اعلام مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران قرار است بلدیه تهران پس از 50 سال در محدوده میدان امام خمینی (ره) بازآفرینی شود.

وب‌گاه ورزش سه

صابر کاظمی تا امشب تصمیم خود را برای عدم حضور در تیم ملی اعلام خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسحاق جهانگیری گفت: الان متاسفانه امارات هم در حال جلو افتادن از ما است. متاسفانه کشورهای دیگر هم جلو می‌افتند. حتی در زمینه علم که رهبری شخصاً توسعه علم و تکنولوژی را دنبال می‌کردند ما در حال عقب افتادن هستیم. بخش‌هایی از گفتگوی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم با روزنامه اعتماد، درباره شرایط تغییر ریل اقتصاد ایران را در ادامه می خوانید: به گزارش عرشه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین که همواره به تحسین آثار کانتف فیلسوف آلمانی و نقل قول از او مشهور بوده این بار مورد انتقاد شدید صدراعطم آلمان قرار گرفت.

وب‌گاه الف

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جامعه المصطفی بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب اسلامی است، از این جهت تلاش مسوولان و طلاب این مجموعه آموزشی در تقابل مستقیم با اراده شیطانی استکبار قرار دارد و مورد عنایت خاص امام زمان (عج) خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال ایران بدون دو ستاره سرشناس خود در لیگ ملت‌ها حاضر می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون روابط کار وزیر تعاون با اشاره به تغییرات کاهشی نرخ تورم بر مبنای ارائه شده از سوی دولت گفت: مطالبات انباشته مزدی طی سال‌های گذشته نمی‌توان یک شبه حل شود. ما در سه سال گذشته 119 درصد افزایش مزد داشتیم که بی‌سابقه است.

خبرگزاری میزان

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به لحاظ راهبردی، جهان اسلام بعد از عملیات "وعده صادق" قد کشید و مورد تکریم قرار گرفت زیرا ملت‌های مسلمان خود را باور کردند که قادر به دفاع از حقوق خود در سایه مردم سالاری اسلامی هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌مقام معظم رهبری تاکید کردند: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آن‌ها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود. در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. به گزارش پایگاه...

وب‌گاه عصر ایران

مقام معظم رهبری: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد چون دل به کمک خارج از مرزها نبسته است. این روحیه را باید تقویت کرد. ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست سازمان خصوصی سازی گفت: امیدواریم امروز، خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس سرآغاز دوره شکوفایی، پیشرفت و نقطه عطفی در جهت شکوفایی بیشتر ورزش فوتبال و فعالیت‌های این دو باشگاه قرار بگیرد.

وب‌گاه ورزش سه

صحبت‌های احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در مراسم واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران و حاضران نطق کوتاهی داشت.