شنبه 1 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه الف

سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال تشدید تنش‌ها و یا گسترش درگیری‌ها در منطقه نیست. با این حال ما نسبت به تحریکات نظامی رژیم اسرائیل هشدار می‌دهیم و به هر گونه تهدید یا تجاوزی به شدت و مطابق با قوانین بین‌المللی پاسخ می‌دهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

دو کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس گفتند: مسئولین ورزش به وعده های خود عمل کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی منتشر شدن اخباری درباره پراندن سه ریز پرنده به سوی اماکنی در مرکز ایران، مقامات اسرائیل سردرگم شده و به جان یکدیگر افتاده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در سفر به قم با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع محلی از حملات توپخانه‌ای ارتش اسرائیل به جنوب نوار غزه خبر می دهند.

وب‌گاه الف

وزیر ارتباطات دولت روحانی خطاب به اسرائیلی ها نوشت: درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت و با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهید خورد به فضل الهی.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد با بیان اینکه طرح نور، تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت کسانی است که بی حجابی دارند، بیان کرد: در یک محاسبه‌ای که اخیراً انجام شده معلوم است که درصد افراد بی حجابی که اصرار بر تخطی از قانون دارند، بخش بسیار محدود و اندکی از جمعیت افراد بی حجاب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقام‌های اروپایی در واکنش به گزارش‌های منتشر شده پیرامون شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان، بر لزوم جلوگیری از تشدید تنش‌ها در منطقه تاکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در سفر به قم با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» پنجشنبه شب با موضوع جنگ رسانه‌ای در هنگامه نبرد غزه، روی آنتن رفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حسین ریگی، کارگردان سینما که با فیلم «میرو» در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده بود، درباره اولین تجربه‌های کتابخوانی خود در دوران نوجوانی گفت: در زاهدان بود که اولین کتاب غیردرسی‌ام را خواندم. آن زمان که زاهدان از نظر دسترسی به کتاب خوب شرایط مناسبی نداشت من «سینوهه» را مطالعه...

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دعوت از مترجمان و سفرا به نمایشگاه کتاب و برگزاری نشست‌هایی با حضور آنها می‌تواند به توسعه دیپلماسی فرهنگی کمک کند.

وب‌گاه فرارو

در حالی که قرار بود تیم ملی جودو کشورمان با 11 ورزشکار بامداد پنجشنبه 30 فروردین ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم دبی شود و از آنجا به هنگ‌کنگ پرواز کند، اما بارش باران و وقوع سیل در کشور امارات تمام پرواز‌های بین‌المللی را لغو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در سفر به قم با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر تولد دخترش بلا را در کنار خانواده اش جشن گرفت. کریستیانو رونالدو به همراه نامزدش جورجینا و فرزندانش، تعطیلات در عربستان زندگی می‌کند. کریستیانو رونالدو با قرارداد تاریخی به تیم الانصر عربستان پیوست و رکورد جابه جایی را زد. کریستیانو رونالدو دارننده چندین توپ طلایی است و از بازیکنان پرافتخار فوتبال است. کریستیانو رونالدو دارای 5 توپ طلا...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیسی اعلام کرد: در خصوص مسائل اقتصادی که دشمن تصور می کرد با اقداماتش می تواند کشور را از جهت تولید و رشد متوقف کرده و بیکاری و نارضایتی ها و ناهنجاری های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را توسعه بدهد، این اتفاق نیفتاد و شرایط متفاوت شد.