دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: انفجار در معدن فلورین دامغان، 2 کشته و پنج مجروح برجاگذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انفجار یک معدن در شهر دامغان حادثه آفرید و منجر به کشته شدن دو نفر شده است. معدن فلورین در روستای تویه دامغان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن رضایی معاون اقتصادی دولت آذرماه 1400 گفته بود: در سال‌های آینده درباره نرخ ارز مدیریت بهتری صورت خواهد گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

استاد دانشگاه علامه طباطبایی: چین به دنبال منافع خود است و ما دچار توهم شدیم. ایران به چالش‌هایی که گاهی روسیه و ترکیه و دیگری ایجاد می‌کنند، تن ندهد. اعتماد اندیشه‌ورزان را برگردانید. دولت مهندس موسوی از پاک‌دست‌ترین و کارآمدترین دولت‌ها بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بانک مرکزی به ادعاهای اخیر همتی رئیس کل بانک مرکزی دولت حسن روحانی پاسخ داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از مردم در حال برگزاری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام یک عضو ائتلاف فتح عراق، مصطفی الکاظمی متهم به مشارکت در ترور فرماندهان پیروزی و سرپوش گذاشتن بر فساد است و برای فرار از مجازات از طریق اقلیم کردستان به دبی فرار کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق کشور عراق طبق اعلام یک عضو ائتلاف فتح این کشور، از طریق کردستان به دبی فرار کرده است.

وب‌گاه الف

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) با بیان اینکه تاکسی‌های اینترنتی از مسافربرهای شخصی قابل تشخیص نیستند، گفت که تصمیم برای ممنوعیت ورود تاکسی‌های اینترنتی به محدوده 800 متری از فرودگاه، به‌منظور ساماندهی مسافربرها و حفظ ایمنی مسافرین برنامه‌ریزی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عبدالناصر همتی رئیس اسبق بانک مرکزی با انتشار نموداری از تورم سالانه از سال 98 تاکنون نوشت؛ آقای رئیسی! زندگی مردم با نمودارهای ساختگی تیم رسانه‌ای شما اداره نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از تولید 30 هزار مقاله در این دانشگاه طی 8 سال خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی به ادعاهای اخیر همتی رئیس کل بانک مرکزی دولت حسن روحانی پاسخ داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

: برای حفظ سلامت ایمنی خود و خانواده حجاب را رعایت کنند و کشف حجاب نکنند و اگر به مرحله‌ای برسد که جرم مشهود باشد، دستگاه‌های مربوطه به وظایف خود عمل می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن رضایی معاون اقتصادی دولت آذرماه 1400 گفته بود: در سال‌های آینده درباره نرخ ارز مدیریت بهتری صورت خواهد گرفت. این در حالی است که امروز و پس از 1 سال از صحبت های محسن رضایی، قیمت ارز به 41 هزار تومان رسید. این ویدیو از صحبت های محسن رضایی در کانالهای خبری وایرال شده است.