دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

سردار محمدعلی نظری با تشریح برنامه‌های کمیته‌های ستاد سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از خدمات رسانی 280 موکب و ایستگاه صلواتی در سطح شهر کرمان که شامل 18 موکب اختصاصی بانوان است خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

افروغ در گفت و گو با خبرآنلاین، موضعی انتقادی دارد و تلاش می کند با نقادی منصفانه ای، نکات مثبت را در کنار نقایص به تحلیل و بررسی بنشیند. او هراسی ندارد خود را نقد کند و از بزرگترین اشتباه تاریخی خود نیز می گوید. با این همه نوک تیز نقد او به سوی اصلاح طلبان و اطرافیان خاتمی است.

خبرگزاری مهر

مراسم ملی بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی 13 دی از ساعت 14 در مصلای تهران با حضور مردم برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس ستاد مردمی سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: همه افراد به خاطر رفتاری که حاج قاسم داشت شیفته او شده بودند پس از گذشت سه سال از شهادت وی از سبک زندگی سردار سخنی به میان نیامده و در این مورد غفلت شده است، این موضوع باید در دستور کار قرار گیرد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اعلام جزئیات جدیدی از طرح ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی در این فرودگاه گفت: با این اقدام علاوه بر اینکه به کسب و کارهای تاکسی‌های اینترنتی آسیبی نمی‌رسد بلکه امنیت سفر مسافران ارتقاء می‌یابد.

خبرگزاری مهر

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: دولت شبانه روز و بدون وقفه مشغول رفع مشکلات بجا مانده و گره گشایی از گرفتاری‌های مردم و کشور است.

خبرگزاری دانا

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش یک نیروی پیشگام و مقتدر در ایجاد بازدارندگی است، گفت: امروز استکبار جهانی تحت رهبری آمریکا با روی آوردن به جنگ‌های ترکیبی و شناختی در حوزه‌های مختلف می‌خواهد مقاومت ما را در هم بشکند، اما این خیال باطلی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ویژه‌برنامه «نجوای مقاومت» به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و دهه ملی مقاومت در ایام فاطمیه از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تکذیب خبر ممنوعیت حضور تپسی و اسنپ در فرودگاه امام گفت: یک فضای جدید برای فعالیت تاکسی‌های اینترنتی دورتر از ترمینال یک و در محدوده فرودگاه ایجاد شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت گفت: در حال حاضر بازار کاذبی در حوزه ارز ایجاد شده که موقتی است؛ همان‌گونه که ناآرامی‌های چند ماه اخیر موقتی بود، این افزایش قیمت ارز نیز به همین دلیل موقتی است و ناشی از این نوع بازارسازی‌ها و فشارهاست.

خبرگزاری دانا

زارعی گفت: هفته بصیرت و دهه اول دی ماه فرصتی مناسب برای تبیین واقعیات و بیان ناگفته‌های انقلاب اسلامی برای نسل نو است.

خبرگزاری مهر

اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: میانگین کاهش بی سوادی در خوزستان با رشد قابل توجهی به عدد 94.07 رسیده که نشان از تلاش متولیان حوزه آموزش سوادآموزی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اگر دشمنان ایران اسلامی بخواهند هر گونه نگاه مغرضانه و سویی به کشورمان داشته باشند، ما با تمام توان و قدرت در مقابلشان خواهیم ایستاد.

خبرگزاری تسنیم

پیگیری‌های تسنیم نشان می‌دهد رادیو این روزها در حال ساختِ سریال نمایشی درباره حاج قاسم سلیمانی هستند که پخش آن از هفته آینده آغاز می‌شود.