دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیمان حدادی، مشاور رییس سازمان بورس اعلام کرد: در ماه‌های آینده درمورد مراجعه وراث مشمولان سهام عدالت اطلاع رسانی خواهد شد. زیرساخت‌های این انتقال درحال آماده سازی است و وراث همچنان باید صبر کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه دوم بیرق‌های عزای فاطمی در دانشگاه‌ها برپا شده و در این ایام مراسم ویژه عزاداری درمساجد دانشگاه‌های تهران در حال برگزاری است که به شرح زیر است: دانشگاه شریف مراسم عزاداری و حرکت دسته های عزاداری در محوطه دانشگاه مراسم عزاداری فاطمیه دوم به همت هیات دانشجویی الزهرا (س) دانشگاه شریف برگزار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر آمار [کاهش 700 میلیارد تومانی درآمد همراه اول در زمان قطعی و اختلال اینترنت] صحت داشته باشد، می‌توان محاسبه کرد که پهنای باند بین الملل ایران حداقل به میزان 4000 گیگابیت کاهش داده شده است.

خبرگزاری تسنیم

داده‌های اداره ملی آمار انگلیس (ONS) نشان می‌دهد که استقراض دولت این کشور در ماه نوامبر به میزان بی‌سابقه 22 میلیارد پوند (27 میلیارد دلار) رسیده که بالاترین رقم ماهانه از زمان شروع رکوردها در سال 1993 بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار از عهد قاجار تا امروز را ببینید

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هر دو قوه، هم مجریه و هم مقننه شریک پیدایی این وضعیت امروز کشور هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد نوشت: روز گذشته و در گرماگرم انتقادات نمایندگان مجلس از سیاست‌های اقتصادی دولت، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس، ضمن تاکید بر غیرقابل قبول بودن وضعیت ارزی کشور گفت «امسال قوانینی برای حل مشکلات تصویب کردیم، اما اجرا نشدند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اعتماد در یادداشتی به شیوه تبلیغاتی رسانه های حامی دولت ابراهیم رئیسی انتقاد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن هاشمی گفت: ریشه نارضایتی و مشکلات اجتماعی، معیشتی و اقتصادی کشور هم شکاف میان فضا و زمین، وعده و عمل و واقع‌گرایی با خیالبافی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: میان «دولت اسلامی» و «اسلام دولتی» فرق زیادی وجود دارد. دولت اسلامی خادم مردم است ولی اسلام دولتی، توجیه‌گر امیال حکمرانانی است که اراده خود را به نام اسلام بر مردم تحمیل می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود به آسیب‌شناسی حرکت انقلابیون ایرانی پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محسن هاشمی رئیس پیشین شورای شهر تهران در یادداشتی که در اعتماد منتشر شده است به برخی وعده‌های بزرگ مسئولان کشور پرداخت.