دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمهوری اسلامی در سرمقاله خود به آسیب‌شناسی حرکت انقلابیون ایرانی پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس‌جمهور از پروژه در حال احداث متروی پرند بازدید و با توضیحات مدیران پروژه قول داده، سوم خرداد 1402 پروژه‌ای که 14 سال پیش آغاز شده و سال‌هاست مردم این شهر چشم انتظار رسیدن قطار مترو هستند (قطار مترو و نه ایستگاه مترو) مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

کامران نجات‌اللهی متولد سال 1333 در شهرستان بیجار بوده و در دارالفنون و علم و صنعت و پلی تکنیک تحصیل می‌کند و بلافاصله به عضویت هیأت علمی همان دانشکده درمی‌آید. در چه سنی؟ در 24 سالگی.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه دولت نوشت، مواضع شاذ عبدالحمید در این مدت جز دامن زدن به تفرقه مذهبی و تبدیل شدن به سوژه مطلوب برای تحریک اغتشاش و ناامنی در زاهدان و البته تأمین خوراک خبری مطلوب رسانه‌های معاند حاصل دیگری نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شهریار حیدری گفت: گفت: امروز وضعیت اقتصادی کشور به دلیل نابسامانی در حوزه مدیریت است، به عنوان مثال لایحه بودجه در راستای تصویب، وقت مجلس و دولت را توأمان 6 ماه به خود اختصاص می دهد، اما با کمال تأسف در حوزه تخصیص علاوه بر بی عدالتی ها باید در دو فصل ملی و استانی تخصیص یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس یازدهم گفت: با کمال تاسف باید گفت نه بودجه استانی، نه بودجه ملی و نه مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور هیچکدام تحقق پیدا نمی کند، آیا با این وضعیت انتظار ایجاد اشتغال و ساماندهی بازار مسکن را دارید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: حیدری گفت: عامل دیگر شرایط نابسامان اقتصادی کنونی خود مجلس است، چرا که مدارای مجلس با وزرای ناکاربلد خیانت به ملت است و باید گفت چرا این افراد را تشویق می کنیم!.

وب‌گاه مشرق نیوز

نتانیاهو به مقام‌های آمریکایی، یهودیان آمریکایی و متحدان عرب گفته که اگرچه روباه‌ها را مسئول مرغداری‌ها می‌کند و کبریت و بنزین را بین اعضای دولت‌اش توزیع نموده، اما می‌تواند مانع از اقدامات افراطی اعض

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تهران و واشنگتن در سال 2022 روابط پر‌فراز و فرودی را سپری کردند؛ ابراهیم رئیسی و جو بایدن، روسای جمهور ایران و واشنگتن پرونده‌های مهمی را در برابر خود داشتند که از جمله مهم‌ترین آنها مذاکرات احیای برجام بود. مذاکراتی که اوایل 2022 یعنی اسفند 1400 تا مراحل خوبی پیش رفت اما از مرداد یعنی ماه هشتم میلادی که جوزپ بورل، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا متن پیشنهادی خود را به ایران و آمریکا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«دنیای‌اقتصاد» در پروژه پیش‌بینی مهم‌ترین تحولات سیاست خارجی در سال2023 به تبیین رویدادها و پیش‌بینی تحولات مرتبط با ایران در سال آینده پرداخته است. در پرونده اول با بررسی روابط تهران و واشنگتن و تحلیل متغیرهای دخیل در آن به سه سناریوی تشدید تنش، کاهش تنش یا مدیریت تنش‌ها و تداوم وضعیت موجود پرداخته شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرارو: اساسا نظام جمهوری اسلامی ایران، پارادایم حاکم بر روابط خود در عرصه سیاست خارجی را بر گزاره «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» بنا کرده است. استواری بر این پارادایم در دهه‌های گذشته ماهیتی به‌شدت لغزنده به خود گرفته و از دال مرکزی خود تهی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایرنا: 14 ماهی‌گیر ایرانی که در اسارت گروهک تروریستی الشباب در سومالی بودند با رایزنی و اقدامات وزارت امور خارجه آزاد شدند. این افراد که از اهالی چابهار هستند سال 1394 در آب‌های بین‌المللی در نزدیکی سومالی به اسارت گروهک تروریستی الشباب در‌آمده بودند. ماهی‌گیران ایرانی پس از آزادی از «موگادیشو»، پایتخت سومالی، از طریق یکی از خطوط هوایی امشب وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عربستان و رژیم صهیونیستی از سال 2017 بر أردن فشار آورده اند تا این کشور بپذیرد میزبان فلسطینی های کرانه ی باختری باشد و کرانه یکپارچه به اشغال رژیم صهیونیستی درآید؛ ولی...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر مسئول کیهان گفت: زمانی که ائتلاف سفید شکل می‌گیرد تابلوی آن قلابی است، به معنای این که اصل قضیه مسئله دیگری است.