دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همتی بدترین رییس کل بانک مرکزی شد، البته از نظر خبرگزاری منتسب به دولت. عبدالناصر همتی به عنوان رقیب انتخاباتی ابراهیم رییسی، بارها به انتقاد از عملکرد دولت سیزدهم پرداخته است.

وب‌گاه عصر ایران

افروغ می‌گوید بعد از سال88 در هیچ مصاحبه‌ای حرف‌های سیاسی نزده‌ام و این نخستین مصاحبه سیاسی‌ام بعد از 13سال است.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: سردار شهید حاح قاسم سلیمانی علاقه فراوانی به خانواده معظم شهدا داشت و این امر را بارها در رفتار و عملکرد این شهید بزرگوار مشاهده می‌کردیم.

وب‌گاه عصر ایران

بهادری جهرمی: همیشه در ایام سال نوی میلادی قیمت ارز بالا می‌رود و به علاوه وقتی که دشمنان از ناامنی های خیابانی ناامید شدند تلاش کردند این آشوب و ناامنی ها را به عرصه اقتصادی سوق دهند و به مردم ضربه زنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

به زودی کسانی که در پادگان‌های سعودی اینترنشنال، BBC و رسانه‌های دشمن مشق بی‌حجابی می‌دادند خواهند دید زن ایرانی در آغوش گرم خانواده و جامعه با منطق زهرایی به زیست عفیفانه خود ادامه خواهد داد.

خبرگزاری مهر

بانک مرکزی به ادعاهای اخیر همتی رئیس کل بانک مرکزی دولت حسن روحانی پاسخ داد.

خبرگزاری دانا

کریمی گفت: قرارگاه تخصصی جهاد تببین یکی از مهمترین بسترها برای تحقق امر مقام معظم رهبری و تبیین، ترویج و ارائه ارزش‌های اسلامی و انقلابی و دفاع مقدس به جامعه مخاطب به ویژه نسل جوان و نوجوان است

خبرگزاری دانا

مقدم‌فر گفت: مراسم ملی بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی 13 دی در مصلای تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

آیین وداع با پیکر مطهر 200 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

مهلت ارسال آثار به رویداد غیرحضوری تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ با محوریت شهیده فاتحی کرجو تا 13 دی ماه 1401 تمدید شد.

خبرگزاری دانا

لایحه بودجه سال 1402 در حالی امروز (4 دی‌ماه) تقدیم مجلس می‌شود که حرف و حدیث‌های فراوانی در آن وجود دارد، اما هرچه که هست اینکه این بودجه باید در حوزه «اشتغال» و «معیشت» به کار مردم بیاید.

وب‌گاه ورزش سه

تیم پاس گرگان در آخرین مسابقه دور رفت لیگ برتر والیبال مردان موفق به شکست سایپا تهران شد تا هشتمین برد خود را جشن بگیرد.

وب‌گاه عصر ایران

امسال با توجه به کاهش بیماری کرونا و در عین حال لزوم استمرار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور تعداد محدودی از عزاداران از جمله خانواده شهدا برگزار می‌شود و میزبانی از همه مشتاقان عزاداری امکان پذیر نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.