دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه 55 آنلاین

همکاری نظامی غیرمنتظره ماه های اخیر بین مسکو و تهران نیز یکی از عوامل اصلی در نابودی توافق هسته ای بود.

خبرگزاری دانا

خان محمدی، سازمان نوسازی مدارس کشور را مصداق بارز ایفای مسئولیت اجتماعی مردم در آموزش و پرورش دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بن کاسپیت در نشریه امریکایی المانیتور نوشت: «جمله ای که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به یک فرد گفت، این هفته در اسرائیل هیجان زیادی ایجاد کرد. بر اساس ویدئویی که متعلق به 3 نوامبر است منتشر شده، یک فرد از بایدن خواست توافق هسته ای ایران را مرده اعلام کند. او پاسخ داد: "برجام مرده است، اما آن را اعلام نمی کنیم.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مذاکرات بین اسرائیل، آمریکا و عربستان سعودی با هدف کسب توافق عادی‌سازی روابط بین دولت یهودی و پادشاهی مسلمان آغاز شده است.

وب‌گاه عصر ایران

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اغتشاشگران بسیجیانی را که هیچ حقوقی نمی‌گیرند و از امنیت کشور دفاع می‌کنند به شهادت رساندند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) با بیان اینکه تاکسی‌های اینترنتی از مسافربرهای شخصی قابل تشخیص نیستند، گفت که تصمیم برای ممنوعیت ورود تاکسی‌های اینترنتی به محدوده 800 متری از فرودگاه، به‌منظور ساماندهی مسافربرها و حفظ ایمنی مسافرین برنامه‌ریزی شده است.

وب‌گاه عصر ایران

نتانیاهو گفت: «امیدوارم که صلح کامل و رسمی [با عربستان سعودی] را همانند آن چه که با سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند بحرین و امارات عربی متحده حاصل شد، برقرار کنم.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه عبری زبانِ یدیعوت آحارانوت در شماره پایان هفته خود از در جریان بودن مذاکرات بین اسرائیل، آمریکا و عربستان سعودی با هدف کسب توافق عادی‌سازی روابط بین دولت یهودی و پادشاهی مسلمان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

یک مشاور ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین روسیه را متهم به مخالفت با مذاکره کرد.

وب‌گاه عصر ایران

عضو ائتلاف الفتح با بیان این‌که دولت کنونی عراق و شخص السودانی در مبارزه با فساد و فاسدان هیچ خط قرمزی ندارد، گفت: مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر سابق عراق بر فساد موجود سرپوش گذاشته بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، علی الزبیدی عضو ائتلاف الفتح عراق امروز یکشنبه تأکید کرد که دولت محمد السودانی نخست وزیر این کشور، بدون هیچ خط قرمزی، به مبارزه علیه فساد و فاسدان ادامه می‌دهد. الزبیدی به پایگاه خبری المعلومه گفت: الکاظمی نیز مجازات خواهد شد؛ زیرا پرونده‌های بسیاری در نهاد‌های قضایی دارد. الکاظمی از طریق کردستان، به دبی فراری داده شده است تا بتواند از مجازات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو ائتلاف الفتح در پارلمان عراق از فرار نخست‌وزیر سابق این کشور به دبی با هدف فرار از محاکمه و مجازات خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علی‌ها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند، وعده بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر آتی این کشور مبنی بر پیشبرد طرح الحاق در کرانه باختری، بخشی از تلاش او برای فشار بر عربستان سعودی جهت حصول توافق عادی‌سازی روابط دوجانبه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پنجم دی‌ماه تراژدی فراموش نشدنی بم است، روزی که زلزله در چند ثانیه بم را مملو از غم کرد و بیش از 30 هزار کشته و40 هزار مجروح بر جای گذاشت و 70 درصد از شهر را با خاک یکسان کرد.

وب‌گاه عصر ایران

محسن رضایی معاون اقتصادی دولت آذرماه 1400 گفته بود: در سال‌های آینده درباره نرخ ارز مدیریت بهتری صورت خواهد گرفت. این در حالی است که امروز و پس از 1 سال از صحبت های محسن رضایی، قیمت ارز به 40 هزار تومان رسید. این ویدیو از صحبت های محسن رضایی در کانالهای خبری وایرال شده است.