دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی دولت خط قرمز دولت را اجرای تدابیر و نگاه‌های روشن مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف از جمله سیاست خارجی برشمرد.

وب‌گاه عصر ایران

پیشرفتی که جمهوری اسلامی طی چهل و چند سال اخیر داشته، در عموم شاخص‌ها با صدها سال گذشته تاریخ خودمان و کشورهای منطقه و میانگین رشد جهانی قابل مقایسه نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گروهی که این رویداد را سازماندهی کرد، سازمان جامعه ایرانیان آمریکا، موسوم به اویاک بود که با یک گروه غیرمجاز ایرانی با عنوان سازمان مجاهدین خلق که گذشته‌ای سیاه و تیره داشته، روابط نزدیکی دارد.

خبرگزاری دانا

محمد صادق محمدی لائینی گفت: خادمیار افتخاری حضرت رضا (ع) باید به‌گونه‌ای رفتار کند که نام و سیره اخلاقی و عملی امام رضا (ع) در زندگی فردی و اجتماعی‌اش نمایان باشد.

خبرگزاری مهر

تبریز - ترکیب مس کرمان برای رویارویی با تراکتور در تبریز مشخص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: حجاب از ضروریات دین اسلام است و نظام اسلامی به هیچ وجه از مسئله حجاب کوتاه نمی‌آید.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس انجمن فوتبال روی میز فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشور گفت: سومین دوره مسابقات لیگ فوتبال روی میز جانبازان و معلولان کشور در مشهد پایان یافت.

وب‌گاه عصر ایران

در تصادفات شاهد هستیم چگونه خودروها به قوطی کنسرو تبدیل می‌شوند! و یا بعضاً دچار حریق، انفجار و آتش سوزی می شوند و سرنشینان آن مجال فرار هم پیدا نمی کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرحوم دکترعباس شبیانی که عضو مجلس خبرگان قانون اساسی بود در یکی از جلسات (27شهریور1358) در نطق پیش از دستور، به موضوع ولایت فقیه پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: چه توجیهی دارد آدمی که از نظام حقوق می‌گیرد حجاب را رعایت نکند؟ هر کسی کوتاهی کرد و در هنجارها قصور کرد او را عزل کنید؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرحوم عباس شیبانی در یکی از جلسات مجلس خبرگان قانون اساسی در سال 58 گفته بود: اسلام هم به لباس نیست اسلام به عمل است و ممکن است یک کلاهی هم فقیه جامع الشرایط باشد مثل آقای ارباب در اصفهان که هم کلاهی بود و هم فقیه بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترکیب تیم فوتبال تراکتور برای بازی با مس کرمان مشخص شد.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مسئولان باید بدانند، عدم همراهی مردم با اغتشاشگران به معنای رضایت آن‌ها از وضع موجود نیست؛ مردم از گرانی‌ها و نابسامانی‌ها گلایه‌مند هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حالی که تفاوت نرخ تاکسی فرودگاه با تاکسی‌های اینترنتی در برخی مسیرها به 200 هزار تومان می‌رسد، مسوولان فرودگاه امام خمینی (ره) از محدودیت فعالیت اسنپ و تپسی در محدوده ترمینال یک این فرودگاه خبر داده‌اند.

خبرگزاری مهر

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی دولت هماهنگ نیست که اگر بود این مشکلاتی ایجاد نمی‌شد؛ برخی گزارش وزرا و رؤسای سازمان‌ها به رئیس‌جمهور دقیق نیست و با وضع جامعه تطابق ندارد.