دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرارسیدن روز سه‌شنبه ششم دی‌ماه که مصادف با سوم جمادی‌الثانی سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به روایت 95 روز است، تجمع عزاداران در میادین و مساجد تهران برگزار می‌شود. برنامه‌های این تجمعات به شرح زیر است: میدان هفتم‌تیر سخنران: حجت‌الاسلام مصطفی کرمی مرثیه‌خوانی: منصور ارضی، حسین سازور، سید محمود علوی و احمد نیکبختیان زمان: زمان: سه‌شنبه ششم...

خبرگزاری تسنیم

«کانون مدرسه» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و وزارت آموزش و پرورش به منظور بهره‌گیری از امکانات آموزشی و فرهنگی اجرا می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

«کوپه مطرب‌ها»، تازه‌ترین اثر امیرمحمد عباس‌نژاد با ارائه خاطرات مجید رنجبر، از آزادگان هشت سال دفاع مقدس، به زودی از سوی انتشارات خط مقدم منتشر می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

نیمه اول دیدار تیم‌های تراکتور و مس کرمان با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل روابط عمومی فرودگاه امام خمینی گفت: هیچ یک از پروازهای خارجی کنسل یا با تاخیر انجام نمی شود.

وب‌گاه عصر ایران

در این الگوی طراحی شده و مهندسی شده برای قدرت جهانی، مردم ایران انقلابی به رهبری حضرت امام انجام دادند و گفتند ما این هندسه قدرت را قبول نداریم و می‌خواهیم خودمان آینده‌مان را تعیین کنیم و در این زمینه پیشرو باشیم.

خبرگزاری مهر

سخنگوی دولت گفت: این دولت، دولتی نیست که با ضرر زدن به مردم در بورس برای خودش منفعت ایجاد کند بلکه با یک سیاست متوازن تلاش می‌کند تا چرخ اقتصاد ما بچرخد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در پاسخ به اطلاعیه وزارت صمت برای واردات خودرو نوشت: در تصادفات شاهد هستیم چگونه خودروها به قوطی کنسرو تبدیل می‌شوند! و یا بعضاً دچار حریق، انفجار و آتش سوزی می شوند و سرنشینان آن مجال فرار هم پیدا نمی کنند. آیا این خودروها شایسته مردم و کشور ما هستند؟

خبرگزاری دانا

مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس طی حکمی محمد کاظم تبار را به‌عنوان دبیر چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی منصوب کرد.