دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

سخنگوی دولت با بیان اینکه اگر جنگ نباشد چرخه اقتصاد آمریکا نمی‌چرخد و الگوی توسعه آمریکا مبتنی بر جنگ است، گفت: قدرت برتر جهانی شدن ایالات متحده، بر مبنای بمب اتم و قدرت نظامی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پوتین گفت: اقدامات روسیه در مورد درگیری در اوکراین با هدف دفاع از منافع این کشور و مردم آن است. من متقاعد شده‌ام که در مسیر درستی حرکت می‌کنیم.

خبرگزاری دانا

نشست خبری هفتمین دوره مسابقات قرآنی محلات سردار سلیمانی و شهید سید روح‌الله عجمیان امروز در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین گفت: اقدامات روسیه در مورد درگیری در اوکراین با هدف دفاع از منافع این کشور و مردم آن است. ما در مسیر درستی حرکت می‌کنیم.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی دولت خط قرمز دولت را اجرای تدابیر و نگاه‌های روشن مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف از جمله سیاست خارجی برشمرد.

خبرگزاری دانا

خواجه مظفری گفت: بانوان 83 درصد متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی را تشکیل می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با انتشار متن جوابیه ای به اطلاعیه وزارت صمت برای واردات خودرو واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این جلسه که در اجلاس مدیران ستادی و استانی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی، معصومه نجفی‌پازوکی معاون آموزش ابتدایی و علی لطیفی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، تفاهم‌نامه «کانون...

خبرگزاری دانا

این مجموعه با موضوع فداکاری ها و ایثارگری های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان تولید گردیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات ایران همه ساله 25 دسامبر را به عنوان کریسمس به مسیحیان جهان و در عین حال ایران تبریک می‌گویند در حالی‌که برای بخش دوم باید روز 6 ژانویه تبریک بگویند و می‌توانند دو تبریک متفاوت را تنظیم کنند.

خبرگزاری تسنیم

طی حکمی از سوی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس محمد کاظم تبار به‌عنوان دبیر چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی منصوب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت گفت: این دولت، دولتی نیست که با ضرر زدن به مردم در بورس برای خودش منفعت ایجاد کند بلکه با یک سیاست متوازن تلاش می کند تا چرخ اقتصاد ما بچرخد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی دولت خط قرمز دولت را اجرای تدابیر و نگاه‌های روشن مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف از جمله سیاست خارجی برشمرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر مقدم‌فر، مسئول ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در پخش زنده خبری گفت: برگزاری کنگره و همایش علمی تحت عنوان «قهرمان جهانی مقاومت» را خواهیم داشت. در روز 13 دی ماه ساعت 14 در مصلی مراسم ملی تهران را خواهیم داشت و پیش‌نشست «قهرمان جهانی مقاومت» 14 دی ماه در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.