دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان آلومینیوم به دلیل لغو دیدار با گل‌گهر تمرین خود را در سالن فوتسال برگزار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منتظری گفت: خانوم ها برای حفظ سلامت ایمنی خود و خانواده حجاب را رعایت کنند و کشف حجاب نکند اگر به مرحله‌ای برسد که جرم مشهود باشد دستگاه‌های مربوطه به وظایف خود عمل می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

مستند"هاسو سرباز وطن" به کارگردانی یوسف بیابانی به مناسبت ولادت حضرت مسیح (ع) امشب یکشنبه 4 دیماه ساعت 22 از قاب شبکه پنج تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

خبرگزاری دانا

رئیس‌جمهور روسیه در مصاحبه با تلویوزیون دولتی در خصوص درگیری‌ها در اوکراین گفت مسکو آماده مذاکره با همه طرف‌های درگیر در جنگ اوکراین است.

خبرگزاری دانا

حاج قاسم همچون پدری دلسوز، جان‌فدای میهن و مقاومت، فردی آگاه به موضوعات کلان و منافع ملی بود.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نهاجا در بالاترین سطح از آمادگی قرار دارد و آماده پاسخ به هر گونه تهدید است.

خبرگزاری دانا

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه 98.7 درصد گروه سنی هدف 49 - 10 سال استان باسواد هستند، گفت: بر اساس برآوردها تا پایان سال 1400، شهرستان بندرانزلی با 99.32 درصد بیشترین و تالش با 94.02 درصد کمترین درصد باسوادی گیلان را به خود اختصاص داده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی بهادری جهرمی گفت: این دولت، دولتی نیست که با ضرر زدن به مردم در بورس برای خودش منفعت ایجاد کند بلکه با یک سیاست متوازن تلاش می‌کند تا چرخ اقتصاد ما بچرخد.

خبرگزاری تسنیم

آئین رونمایی از مجسمه‌های «سروهای ایرانی» باحضور محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری و عبدالرضا سهرابی مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی در نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری برگزار شد.