یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه منیبان

پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی کلیپی را برای اولین بار از بیانات مرحوم آیت الله هاشمی‌منتشر کرده است.

خبرگزاری مهر

سمنان - نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه این استان با کم آبی شدید روبرو است، گفت: وزارت نیرو به بحران آب در استان توجه ویژه داشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در سفر به استان همدان و در مراسمی با حضور استاندار همدان، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ، فرماندار شهرستان بهار و جمعی دیگر از مسئولان محلی این شهرستان، درمانگاه تأمین‌اجتماعی بهار را افتتاح کرد. این درمانگاه در زمینی به مساحت 1585 متر مربع و با زیربنای 2230 متر مربع در 3 طبقه توسط شرکت خانه‌سازی ایران متعلق به سازمان...

وب‌گاه عصر ایران

اینکه برخی از متهمان اغتشاشات اخیر عنوان می‌کنند که ما تا به امروز بلاتکلیف هستیم به این معنا است که تاکنون برای آن‌ها رای قضایی صادر نشده است.

خبرگزاری تسنیم

خراسان رضوی، جایی که 250 هنرمند از نقاط مختلف کشور دور هم جمع شده‌اند، تا با هنر خود از شهید حاج قاسم سلیمانی بگویند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: در حال حاضر میانگین باسوادی در کشور از 48 درصد در دوره قبل از انقلاب به 97 درصد رسیده است.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی در گذشت عضو پیشین مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری گفت: در ماجرای فتنه انگیری های سه ماهه اخیر از میان آسیب های مادی و معنوی که به جامعه ما وارد شد، دو آسیب یعنی آسیب شکستن قبح بی‌حرمتی به مقام زن با شکستن عفاف و حجاب و دیگری ایجاد گسست های عاطفی در جامعه از همه مهمتر بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی انتشار مطلبی تحت عنوان «قطار قیمت‌ها پرقدرت‌تر از قبل به راه افتاد / فرمانده اقتصاد کشور کجاست؟» توضیحاتی از سوی بانک مرکزی ارائه شد که در پی می‌آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: در ماجرای فتنه انگیری های سه ماهه اخیر دو آسیب یعنی آسیب شکستن قبح بی‌حرمتی به مقام زن با شکستن عفاف و حجاب و دیگری ایجاد گسست های عاطفی در جامعه از همه مهمتر بود.

خبرگزاری تسنیم

خطیب جمعه تهران گفت: امروز شاهد عبور فاتحانه‌ی ملت صبور ایران از گردنه‌ی سخت یک فتنه‌ی خطرناک و شکست مفتضخانه استکبار و دنباله‌های خودفروخته و منافقین کوردل هستیم؛ دشمنان چه فکر می‌کردند و چه شد!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا عبدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران در مصلی امام خمینی (ره) تهران به مناسب سالگرد تاسیس سازمان نهضت سواد آموزی (هفتم دی) افزود: درحال حاضر شاید یکی از کار‌های سخت نهضت سواد آموزی با توجه به نرخ سوادآموزی در کشور یافتن فرد بی سواد باشد. وی با بیان اینکه نهضت سواد آموزی یک جریان نهضتی با تکیه بر مردم است، گفت: امام خمینی...

وب‌گاه 55 آنلاین

خبرگزاری فرانسه از جدیدترین ادعا موساد درمورد ایران خبر داد. طبق این خبر رئیس موساد گفت: ایران می خواهد ارسال سلاح به روسیه را افزایش دهد. ایران به دنبال تعمیق و توسعه ارسال محموله های سلاح پیشرفته به روسیه است. برای اطلاع از ادامه جدیدترین ادعا موساد درباره ایران باما همراه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب اسلامی ایران بر پیکر مرحوم عباس شیبانی نماز میت خواندند.

وب‌گاه مشرق نیوز

افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: در حادثه رانندگی در مشهد 2 نفر در دم جان باختند.