یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی دولت سیزدهم در پیامی درگذشت عباس شیبانی را تسلیت گفت.

وب‌گاه عصر ایران

موساد: روسیه می خواهد تجهیزات پیشرفته نظامی به ایران بدهد.

خبرگزاری مهر

رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی، بزرگداشت پهلوان ماندگار شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن شهدای هفتم در حال برگزاری است.

خبرگزاری مهر

نفرات برتر پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور مشخص شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران در پی درگذشت عباس شیبانی، عضو ادوار شورای اسلامی شهر تهران پیام تسلیتی صادر کرد. در متن پیام تسلیت چمران آمده است: خبر تلخ و ناگوار درگذشت دکتر عباس شیبانی، دوست عزیز، نیروی انقلابی، استاد دانشگاه، سیاستمدار و از مدیران خدوم نظام موجب تأثر و تألم فراوان گردید. دکتر شیبانی مجاهدی خستگی ناپذیر و مدیری با تقوا، پاک دست و دلسوز بود که...

خبرگزاری دانا

سری ماهواره‌های ناهید (1 و 2) که به سفارش سازمان فضایی ایران برای ماموریت‌های مخابراتی در پژوهشگاه فضایی ایران ساخته شده، قرار است تا پایان سال پرتاب شوند؛ محققان فضایی کشور با طراحی و ساخت این دو ماهواره به اهداف «اجرای برنامه راهبردی در دستیابی به ماهواره مخابراتی زمین - آهنگ»، «دستیابی به بخشی از فناوری‌های موردنیاز در ماهواره‌های مخابراتی زمین - آهنگ» و «انجام مخابرات ماهواره‌ای...

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اول قوه قضاییه گفت: اینکه متهمی در خصوص اغتشاشات اخیر بلاتکلیف باشد و نداند که قرار است چه اتفاقی در آینده برای وی رخ دهد، نداریم.

خبرگزاری تسنیم

استاد دانشگاه تهران ضمن بیان شرایط اقتصادی کشور خاطر نشان کرد، نیازمند مناطق آزاد کارآفرینی در کشور مبتنی بر سند ملی آمایش سرزمین هستیم.

خبرگزاری تسنیم

مستندهای چند سال اخیر سینما حقیقت نشان داد که سینمای مستند جسور است و باید موضوع توزیع فیلم‌های مستندسازان را بیش از پیش جدی گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: فرمانده قرارگاه مرکز خاتم الانبیا (ص) تاکید کرد: یکی از راه‌های مقابله با برنامه‌ریزی گسترده دشمنان، تشکیل قرارگاه رسانه‌ای با حضور نخبگان رسانه‌ای و فضای مجازی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه موقت تهران گفت: برخی از افرادی که در این نظام به جایی رسیدند در 80 روز گذشته سکوت کرده و از انقلاب و اسلام دفاع نکردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی گفت: برخی از افرادی که در این نظام به جایی رسیده و پله‌های موفقیت را طی کردند، در 80 روز گذشته سکوت کرده و از انقلاب و اسلام دفاع نکردند.