یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه ورزش سه

شاگردان امیر قلعه‌نویی آخرین تمرین خود پیش از مصاف با آلومینیوم را در اراک برگزار کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دکتر شیبانی قبل و بعد از انقلاب، به‌معنای واقعی کلمه مبارز و مشغول کار و تلاش بود

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز جمعه دوم دی‌ماه با حضور در کنار پیکر مرحوم دکتر عباس شیبانی ضمن اقامه نماز و قرائت فاتحه، از تلاش‌های آن مرحوم در خدمت به نهضت امام خمینی (ره) در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی تجلیل کردند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام جعفری امام جمعه موقت آسمینون منوجان گفت: فتنه های متفاوت با هدف تضعیف توان اجتماعی نظام است و معمولا با یک دروغ بزرگ شروع می شوند.

خبرگزاری دانا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور در کنار پیکر مرحوم دکتر عباس شیبانی ضمن اقامه نماز و قرائت فاتحه، از تلاش‌های آن مرحوم در خدمت به نهضت امام خمینی (ره) در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی تجلیل کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز جمعه با حضور در کنار پیکر مرحوم دکتر عباس شیبانی ضمن اقامه نماز و قرائت فاتحه، از تلاش‌های آن مرحوم در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی تجلیل کردند.

خبرگزاری دانا

آیت‌الله ناصری امام جمعه یزد گفت: حرکت‌هایی که در دنیا برای تشکیل یک حکومت انجام می‌گیرد بر مبنای مادیات، سیاست‌بازی و قدرت طلبی است اما انقلاب ما جنبه مادی صرف ندارد و تحول آفرین بود.

وب‌گاه عصر ایران

حاج‌علی‌اکبری: شاهد عبور فاتحانه ایران از گردونه یک فتنه خطرناک هستیم.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام حجازی گفت: دشمن تلاش کرد چه در فضای مجازی و چه در فضای فیزیکی با سیاهنمایی، دروغ پراکنی و فتنه انگیزی ناامیدی را در جامعه رقم بزند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری با بیان اینکه حوادث اخیر فرصت خوبی برای شناخت دوست و دشمن است گفت: دشمنان از قبل برنامه‌ای برای به آشوب کشاندن کشور طراحی و مهندسی کرده و منتظر عملیات بودند اما فوت مهسا امینی عملیات آشوب دشمن را به جلو انداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه در پی درگذشت عباس شیبانی پیام تسلیت صادر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی عصر امروز با معرفی نفرات برتر پنج وزن دوم به پایان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسانوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری گفت: شاهد سقوط استکبار و عوامل خودفروخته آنان هستیم، زمستان افسردگی و سرافکندگی آمریکا و جبهه غرب رسیده و پیروز این فتنه خطرناک که جنگ ترکیبی را رقم زده اند تا چرخ پیشرفت ملت ایران را کند کنند، ملت همیشه بصیر ایران اسلامی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نرخ تورم در انگلیس براساس تازه‌ترین گزارش اداره آمار ملی این کشور از محدوده 2 به 10.7 درصد رسیده و کشور، به گفته رئیس بانک مرکزی وارد یک دوره طولانی رکود اقتصادی شده است.