یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه انگلیس در این بیانیه که یک نسخه آن در تارنمای دولت این کشور منتشر شد گفت: انگلیس از ارزیابی آمریکا مبنی بر اینکه کره شمالی تحویل تسلیحات به روسیه را برای استفاده توسط شرکت نظامی خصوصی روسی موسوم به «واگنر» که هزینه این تجهیزات را پرداخت کرده و هزاران سرباز در اوکراین دارد، حمایت می کند.

وب‌گاه فرارو

تیم خوزستان قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور شد.

وب‌گاه عصر ایران

میردامادی معتقد است که نباید مشکلات اقتصادی را نادیده گرفت و مسئولان باید وظیفه خود را انجام دهند اما از آن طرف نیمه پر لیوان را هم ببینیم که کشور کجا بوده و حالا به کجا رسیده است.

وب‌گاه فرارو

مهم‌ترین چهره خبرساز هفته جاری حمید فرخ‌نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون ایران بود. حمید فرخ‌نژاد، پس از خروج از کشور، دست به اقدامات جنجال‌برانگیزی زد و با انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌اش درباره مقام معظم رهبری و ناآرامی‌های اخیر، کانون توجهات را به سوی خود جلب کرد

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران، در پیامی درگذشت دکتر عباس شیبانی از همرزمان انقلابی و همکار خود در شورای سرپرستی صداوسیما و ادوار مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

تیم خوزستان عنوان قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی را کسب کرد.

خبرگزاری دانا

خوزستان قهرمان کشتی فرنگی کشور شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رهبر انقلاب تاکید کردند: آقای دکتر شیبانی به معنای واقعی کلمه جزو انسانهای صالح بود. ما ایشان را خیلی وقت است، سالها است، یعنی شاید پنجاه و چند سال است می‌شناسیم.

خبرگزاری دانا

نفرات برتر 5 وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی کشور مشخص شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد یک علم آسمانی نیست که قرآن به ما یاد بدهد!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه عبری «یدیعوت آحارانوت»، امروز (جمعه)، فاش کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر مأمور به تشکیل کابینه در اراضی اشغالی به منظور عادی‌سازی روابط ریاض و تل‌آویو، از زمان انتخابات پارلمانی اخیر در اراضی اشغالی تماس‌هایی مخفی با «محمد بن سلمان»، ولی عهد سعودی و «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا برقرار کرده است. بنابر گزارش پایگاه خبری «العهد» به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت شهدای مظلوم و حماسه‌ساز غواص در عملیات کربلای 4 در دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: با تکریم و تعظیم به مقام شامخ این اسطوره‌های بی نام و نشان که دردانه‌های امروز و نامداران گمنام دیروز بوده و با دست‌های بسته و پیکره‌های ستمدیده، در لحظه‌های نیاز ملت بشارت‌های تردید ناپذیر بر دل‌های بیدار شدند؛ تجدید عهد می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح روز جمعه دوم دی‌ماه با حضور در کنار پیکر مرحوم عباس شیبانی پس از اقامه نماز و قرائت فاتحه گفت: مرحوم شیبانی قبل و بعد از انقلاب، به‌معنای واقعی کلمه مبارز و مشغول کار و تلاش بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه کرج با بیان اینکه برخی درصدد هستند تا جشنواره فیلم فجر را تحت تاثیر حوادث اخیر کشور قرار دهند، گفت: در شرایط حساس کنونی انتظار می‌رود جامعه هنری کشور بیش از پیش توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار داده و به تولید آثار هنری فاخر بپردازند.