یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

واژگونی پراید ساعت 16 امروز در محور سرخه به آرادان و در فاصله هشت کیلومتر به آرادان به وقوع پیوست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: ازبدو پیروزی انقلاب تاکنون پیشرفت‌های بسیاری در زمینه علمی و پزشکی و تربیت متخصصان داشته ایم که باید برکات انقلاب و اسلام برای مردم تبیین شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید بشیر حسینی در روایتی شنیدنی از اولین و آخرین خاطره مواجهه‌اش با حاج قاسم سلیمانی پرده برداشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه عبری «یدیعوت آحارانوت»، امروز (جمعه)، فاش کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر مأمور به تشکیل کابینه در اراضی اشغالی به منظور عادی‌سازی روابط ریاض و تل‌آویو، از زمان انتخابات پارلمانی اخیر در اراضی اشغالی تماس‌هایی مخفی با «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی و «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا برقرار کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در 8 ماه اخیر سه برابر مدت مشابه در 99 #چاپ_پول کردید (125 هزار میلیارد تومان)! و 975 هزار میلیارد تومان خلق نقدینگی داشتید

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر معظم انقلاب درگذشت دکتر عباس شیبانی را تسلیت گفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

در این حادثه دلخراش، یک دستگاه پراید و پژو پارس در مسیر پل هفت تیر به سمت ابتدای هنرستان وکیل آباد 16 در مشهد با یکدیگر برخورد کرده بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی درگذشت مرحوم عباس شیبانی را تسلیت گفت.

وب‌گاه عصر ایران

درگذشت مرد ایمان و عمل مرحوم دکتر عباس شیبانی رحمهالله علیه را به بازماندگان و دوستان و همکارانش تسلیت عرض میکنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت اصفهان معتقد است که نباید مشکلات اقتصادی را نادیده گرفت و مسئولان باید وظیفه خود را انجام دهند اما از آن طرف نیمه پر لیوان را هم ببینیم که کشور کجا بوده و حالا به کجا رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: امام جمعه اهواز گفت: امروز دشمن به سست کردن بنیان خانواده سرمایه‌گذاری کرده و خیلی تلاش می‌کند. وی افزود: برخی مسئولان از آمادگی مذاکرات می‌گویند. البته نگاه آن ها مثبت است اما چه دیده‌اید که برای مذاکرات اعلام آمادگی می‌کنید؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی، بزرگداشت پهلوان ماندگار شهید حاج قاسم سلیمانی طی روز‌های 30 آذرماه تا 2 دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و در پایان تیم خوزستان به عنوان قهرمانی دست یافت. رده بندی تیمی در پایان این مسابقات به شرح زیر است: 1- خوزستان 146 امتیاز 2- مازندران 95 امتیاز 3- تهران...

وب‌گاه خبر آنلاین

سید بشیر حسینی در روایتی شنیدنی از اولین و آخرین خاطره مواجهه‌اش با حاج قاسم سلیمانی پرده برداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه اردبیل گفت: غربی‌ها تمام کانال‌های ایران را از ماهواره‌ها حذف کردند و تحمل روشنگری حتی با یک کانال ایران را هم نداشتند این بدترین انصراف و استعفاء از اصول مسلم لیبرالیسم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: آیت الله حسینی همدانی گفت: دشمنان در جنگ رسانه‌ای با دروغ‌پردازی جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند، بنابراین باید هوشیار بود و فریب این دروغ‌ها را نخورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: حجت الاسلام والمسلمین میردامادی گفت: نباید مشکلات اقتصادی را نادیده گرفت و مسئولان باید وظیفه خود را انجام دهند، اما از آن طرف نیمه پر لیوان را هم ببینیم که کشور کجا بوده و حالا به کجا رسیده است.