یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی عصر امروز با معرفی نفرات برتر پنج وزن دوم به پایان رسید.

وب‌گاه عصر ایران

سیدمحمدنبی موسوی فرد: هشت سال یک دولت منحرف کشور را به قعر دره برد. چهار سال اول فریب خوردید در چهار سال دوم چرا؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم دکتر عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر آن یار دیرین و صدیق انقلاب نماز اقامه کردند. در این مراسم جمعی از خانواده و بستگان مرحوم شیبانی نیز حضور داشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه تبریز گفت: اعلام آمادگی برای بازگشت به میز مذاکره از طرف غربی ها عملا ریختن آب سرد بر جنب و جوش خیالبافانه اپوزیسیون می‌باشد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی کرملین بیان کرد: کرملین چیزی درباره این حقیقت که اوکراین بر طبق ادعاها در حال آماده‌سازی یک "طرح صلح" جدید است نمی‌داند.

وب‌گاه خبر آنلاین

با نزدیک شدن به سال جدید میلادی و در حالی که سه ماه به نوروز مانده، با وجود تمدید مهلت های قانونی، دولت سیزدهم برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه را به مجلس تحویل نداده و حالا مشخص شده قالیباف به جای رئیسی، برنامه هفتم توسعه را می نویسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسن روحانی، در پیامی درگذشت دکتر عباس شیبانی را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسن روحانی در پیامی درگذشت عباس شیبانی از همرزمان انقلابی و همکار خود در شورای سرپرستی صداوسیما را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت شهدای مظلوم و حماسه‌ساز غواص در عملیات کربلای 4 با صدور پیامی گفت: حماسه شهدای غواص در تاریخ ایران اسلامی زنده خواهد ماند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: شیراز سومین حرم اهل اهل‌بیت (ع) در ایران اسلامی میزبان دومین رویداد ملی کاروان هنری «روایت حبیب» است و آیین پایانی این برنامه با عنوان «شب‌خاطره» در تالار حافظ، ادای احترامی به روح ملکوتی سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت عضو پیشین مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانا

خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: انقلاب اسلامی حرفی نو، نگاهی نو و تحول‌آفرین را در عرصه زنان پیش روی بشریت گذاشت که این نگاه جدید در غالب کنشگری زن مسلمان ایرانی عینیت پیدا کرد و این الگوی درخشنده، منطق غربی را به چالش کشید.

وب‌گاه منیبان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران، در پیامی درگذشت دکتر عباس شیبانی از همرزمان انقلابی و همکار خود در شورای سرپرستی صداوسیما و ادوار مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.