شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از ممنوعیت فروش روزانه طرح ترافیک در هفته پایانی آذرماه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

اسامی داوران قضاوت کننده در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش برف و باران در ارتفاعات البرز مرکزی و سواحل شمالی مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از روز سه شنبه شاهد بارش برف و باران در ارتفاعات البرز مرکزی و سواحل دریای خزر خواهیم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهترین های جام جهانی 2022 قطر مشخص شدند.

خبرگزاری دانا

سفیر و نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل در تلاش برای غیر مسالمت‌آمیز جلوه دادن فعالیت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بار دیگر گفت که واشنگتن اجازه نمی‌دهد ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لحظه بالابردن کاپ قهرمانی توسط «مسی» و جشن قهرمانی آرژانتین را در این ویدیو می بینید.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی 2022 انتخاب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فارس نوشت: با پیشنهاد اعضای شورای اسلامی شهر شیراز ثبت روز چهارم آبان ماه در تقویم رسمی کشور، به نام روز شهدای شاهچراغ (ع) پیگیری می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیر قطر پیش از اهدای جام، «لباس عربی» بر تن مسی کرد!

وب‌گاه عرشه آنلاین

ضربات پنالتی دیدار آرژانتین - فرانسه را در این ویدیو ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از باخت فرانسه به آرژانتین و از دست دادن جام جهانی، تصاویری از دلداری دادن ماکرون به امباپه، فوق ستاره فرانسوی را مشاهده می کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرانسه و آرژانتین در فینال جام جهانی قطر به مصاف هم رفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معامله گران بازار ارز تهران امروز در حالت آماده باش برای ورود نمایندگان آژانس به تهران بودند. امروز یک خبر سوخته در بازار برجسته شد و یکی از دلایلی که موجب کند شد خریدها شد همین عامل بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان طی نامه‌ای از حجت‌الاسلام عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی دعوت کرد تا پاسخگوی سوالات دانشجویان در خصوص نحوه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد. بسمه تعالی «می‌توان به کمک پایه‌های فکری انقلاب و جوانان فعال، آن فرهنگ و روحیه انقلابی را بار دیگر تجدید کرد و یک حرکت عظیم فرهنگی بوجود آورد....

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امور خارجه کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران منطبق با منافع ملی خود و ضمن رعایت قوانین و مقررات بین المللی، در تنظیم روابط خارجی خود مستقلانه عمل کرده و از کسی اجازه نمی‌گیرد.