شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

داوران هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هنری کیسینجر استراتژیست آمریکایی می‌گوید که زمان حرکت به سمت مذاکرات صلح در اوکراین برای جلوگیری از یک جنگ جهانی دیگر فرا رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیپلمات پیشین و استراتژیست آمریکایی با همین دیدگاه پیشنهاد مذاکرات صلحی را به اوکراین ارائه کرده است اما دولت کی‌یف با رد پیشنهاد کیسنجر آن را «مماشات در برابر تجاوزگری» خوانده و اعلام کرده است هیچ توافقی در صورت واگذاری قلمرو در کار نخواهد بود.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور اوکراین از کشورهای غربی خواست سامانه های پدافند هوایی تاثیرگذار را در اختیار این کشور قرار دهند.

خبرگزاری دانا

منابع خبری از اقدام نیروهای اوکراینی در بمباران بیمارستانی در منطقه دونتسک خبر دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آمریکایی ها در فتنه 1401 تلاش نمودند تا با محور قرار دادن مسائل فرهنگی - اجتماعی به هم افزایی همه ظرفیت های سیاسی، اقتصادی و امنیتی با آن پرداخته و یک فتنه ترکیبی بی سابقه ایجاد نمایند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اصغر ابراهیمی اصل، معاون وزیر اسبق نفت گفت: تمام تمرکز دولت قبل بر روی برجام بود و غربی‌ها هم به دولتمردان سابق گفته بودند با کشورهایی مثل چین، روسیه و هند کار نکنید، از همین رو، دولت روحانی، بعد از برجام چینی‌ها را پروژه‌های فعال در ایران کنار گذاشت. چین هم قبل از برجام، هم بعد از برجام و هم همین الان از ما نفت می‌خرد و پولش را می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رادیو مقاومت در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از 29 آذر با شعار «جان فدا» روی موج 95.5 مگاهرتز راه‌اندازی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

عقل، به جهل و دروغ و فریب کوچه نمی‌دهد. مردم فهیم ما هم - با وجود انواع سلایق و علایق - در اغتشاش برنامه‌ریزی‌شده از سوی دشمن، به مزدوران آمریکا و اسرائیل و انگلیس، کوچه و پهلو ندادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با وجود آن‌که بارها اعلام شده طرح توسعه دانشگاه تهران نهایی است، اما هنوز تصمیم نهایی برای ساخت‌وسازها این محدوده قطعی نشده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه، و نه رئیس‌جمهور ایران، در نشست بغداد 2 به میزبانی اردن حضور به هم می‌رسانند. به این منظور حسین امیرعبداللهیان امروز دوشنبه به امان سفر می‌کند. این نشست بیستم ماه جاری میلادی (29 آذرماه) برگزار می‌شود و اردن هاشمی میزبان نشستی منطقه ای درباره عراق خواهد بود. در این نشست به مانند نشست قبلی در بغداد، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران ریاست هیات ایران را بر عهده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از چند روز حرف و حدیث و تایید و تکذیب تغییر سفیر ایران در افغانستان، سرانجام روز گذشته یک مقام وزارت خارجه اعلام کرد که حسن کاظمی‌قمی، نماینده ویژه ایران در امور افغانستان به‌جای بهادر امینیان، آخرین سفیرمان در کابل این سمت را عهده دار خواهد شد. امینیان ماموریتش در افغانستان را در دوره ریاست‌جمهوری حسن روحانی در سال 98 آغاز کرده بود یعنی پیش از آنکه طالبان قدرت را در این کشور تصاحب...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید ابراهیم رئیسی در پیامی به «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر دولت قطر، با تبریک فرا رسیدن روز ملی این کشور، اظهار امیدواری کرد، با عنایت به اشتراکات دینی و تاریخی مردم دو کشور، شاهد توسعه روزافزون مناسبات دوجانبه در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و افزایش همکاری های بین المللی و منطقه ای در راستای دستیابی به صلح و ثبات پایدار باشیم. همچنین محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در پیامی...

خبرگزاری دانا

اسامی داوران قضاوت کننده در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.