شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

میل به خودکشی در افرادی که مبتلابه بیماری‌های روان هستند، بسیار بالا است؛ بنابراین توصیه می‌شود، چنانچه یکی از افراد خانواده و یا اطرافیان دچار برخی ناخلقی‌ها و رفتارهای نامتعارف هستند، حتماً با درک بر اینکه او یک بیمار است، شرایط را برای درمان هرچه سریع‌تر مهیا کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از حضور شهاب حسینی در مقابل زندان اوین در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی اهواز از نجات جان دختر جوان اهوازی از غرق شدن در آب خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز تحقیقات نظامی در سال‌های دفاع مقدس توسط سردار بکایی و عده‌ای از اساتید دانشگاه تاسیس شده و منشا خدمات و نوآوری‌های بسیاری در صنعت نظامی کشور می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر سابق ستاد امر به معروف در توئیتی آلودگی هوای تهران را ناشی از بلا دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال گذشته حداقل حقوق کارگران 57 درصد افزایش یافت. درصدی بالاتر از میزان تورم سالانه. حالا سوالی که وجود دارد این است که آیا امسال هم حقوق‌ها 57 درصد یا رقمی معادل این عدد افزایش می‌یابد یا نه؟

خبرگزاری مهر

معاون پژوهش و آموزش دفتر حفظ و نشر رهبر انقلاب اسلامی گفت: اهمیت برنامه هفتم توسعه را می‌توان در کنار بیانیه گام دوم انقلاب ببنیم که بخش فرهنگ در آن مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت ایران خودرو طرح فروش فوق العاده وانت آریسان 2 دوگانه سوز (بدون قرعه کشی) را از فردا آغاز می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل حزب اشرافی و غربگرای کارگزاران، ضمن کتمان میراث فاجعه‌بار دولت روحانی می‌گوید: نظام نباید قربانی اشتباهات رئیسی شود (!)

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصمیم عجیب مهاجم پرسپولیس شوک بزرگی به این تیم وارد کرده است.

خبرگزاری مهر

اهواز - مراسم «روایت حبیب» در شهر امام دزفول روایتی از حضور سردار شهید قاسم سلیمانی در این شهر است که با حضور مردم گرامی داشته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهاب حسینی با انتشار یادداشتی به بازداشت ترانه علیدوستی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

طرح «صیانت از حقوق عامه در مقابل حیوانات مضر و خطرناک» 18 آبان‌ماه سال 1400 در جلسه علنی اعلام وصول شد. این طرح دارای 4 ماده است اما اصلی‌ترین بخش این طرح ممنوعیت نگهداری حیواناتی مثل سگ و گربه است که از آنها با عنوان «وحشی، نامتعارف، مضر و خطرناک» یاد شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه ضمن انتشار سرمقاله و گزارشی می‌نویسد: «زمانی بود که جناح حاکم با شدت تمام به دولت روحانی می‌تاخت که چرا ارز 4200 تومانی را پذیرفتند و این همه رانت و اتلاف منابع ایجاد کردید؟ ایراد درستی بود، ولی نمی‌دانستند یا می‌دانستند و نمی‌خواستند اقرار کنند که ریشه این مسئله نه در دولت که در ساختار سیاسی بود و این دولت و آن دولت ندارد. در دوره دولت...

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه هم‌میهن وابسته به دبیرکل پیشین حزب کارگزاران، درباره قیمت‌گذاری ارز دولتی مرتکب تحریف و وارونه‌نویسی شد.