شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از جشن پرشور خیابانی مردم آرژانتین در بوینس آیرس پس از قهرمانی در جام جهانی منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی زن جوان با حکم دادگاه از همسرش جدا شد، شوهرش از او کینه به دل گرفت و دست به انتقام‌جویی هولناکی زد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشستگان می توانند به صورت خرید قسطی صاحب 10 مدل خودرو شوند. تیگو، آریزو و ام وی ام های مختلف 10 مدل خودرو در نظر گرفته شده هستند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه در حال حاضر توانستیم بیش از 60 هزار واحد سازمانی را بسازیم، گفت: با برنامه‌های پیش بینی شده از سال 1403 که مسکن‌های طرح مهر ولایت آماده تحویل می‌شوند دیگر هیچ مشکلی در حوزه مسکن کارکنان ارتش نخواهیم داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیین تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استانی در محل مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده کل ارتش از تحویل 23 هزار باب مسکن سازمانی و 13 هزار مسکن شخصی به کارکنان ارتش خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسی با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت:«یکبار دیگر ثابت کردیم که ما آرژانتینی‌ها وقتی در کنار هم می‌جنگیم و متحد هستیم، می‌توانیم به هدفی که داریم دست پیدا کنیم.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت اوکراین اظهارات هنری کیسینجر مبنی بر اینکه زمان حل مناقشه اوکراین از طریق گفتگو فرا رسیده است را «مماشات با متجاوز» خواند و آن را رد کرد و گفت، هیچ توافقی شامل واگذاری قلمروی کشور نمی‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین مرعشی در گفتگو با خبرآنلاین اظهار داشت: چرا اجازه ندادید آقای دکتر روحانی برجام را تمام کند و بعد دولت را تحویل آقای رئیسی دهد؟ می‌شد تا آخر دوره به آقای روحانی انواع تهمت‌ها و افترا‌ها را زد، ولی منافع توافق با غرب را داشته باشید. چرا این کار را نکردید؟ مرعشی با اشاره به ظرفیت‌های موجود جمهوری اسلامی که می‌تواند روند اصلاح را با بهره‌گیری از...

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جوان نوشت: نکته جالب دیگر در مورد بازداشت ترانه علیدوستی پیرامون صفحه اینستاگرام اوست که بلافاصله پس از بازداشتش از دسترس خارج شد تا نهاد‌های امنیتی نتوانند به ارتباطات اینستاگرامی او دست پیدا کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی ذاکریان، استاد دانشگاه در همین خصوص می‌گوید: اگر دانشجویی از من بپرسد که آیا برود و در کره شمالی تحصیل کند، حتما تشویقش می‌کنم که برود، برود تا ببیند که برخی از مسئولان ما چقدر ادعای نادرست و غلط دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کیهان نوشت: در پرونده محسن شکاری به‌موجب ادله موجود در پرونده، فیلم‌ها و تصاویر ضبط‌شده، اقرار مرتکب و شهادت شهود، نامبرده به قصد جان مردم، آنجا که می‌گوید رفتیم تا مأمور بزنیم - قمه را کشیده و موجب ایجاد ناامنی در خیابان شده به‌نحوی‌که کسبه از ترس مغازه‌ها را بسته و مردم نیز از ترس محل را ترک می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلم شبکه مخفی زنان با استفاده از همان الگوریتم استراتژیک «گذشته‌سازی برای آینده» عملکرد دو بازیگر این سریال یعنی احسان کرمی و حمید فرخ‌نژاد را در نسبت با رخدادهای اخیر یادآوری می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمارها نشان می‌دهند خرید و فروش مسکن در این روزها صورت نمی‌گیرد اما قیمت گذاری بالا همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل ارتش از تحویل23 هزار باب مسکن سازمانی و 13 هزار مسکن شخصی به کارکنان ارتش خبر داد و گفت: با تحویل مسکن های طرح مهر ولایت تا سال 1403 دیگر هیچ مشکلی در حوزه ساخت مسکن نداریم.

وب‌گاه عصر ایران

در چند هفته اخیر برخی کارشناسان مستقل که دل در گروی انقلاب دارند نیز هشدار داده‌اند مبادا شرایط کشور به سمتی برود که کشور‌هایی نظیر عراق یا لیبی در گذشته داشتند و موضوعات حقوق بشری در پیوند با اجماع سنگین جهانی، افکار عمومی جهان را آماده دخالت نظامی غرب کرد و فاجعه‌ای در آن ممالک آفرید که هنوز هم آثار ویرانگر آن مشهود است.