شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدر و مادر محمدمهدی کرمی با انتشار ویدئویی از غلامحسین محسنی اژه‌ای، درخواست کردند در حکم اعدام محمد مهدی تجدیدنظر شود.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت مدیره انجمن لوازم خانگی گفت: وقتی شرکت‌های کره‌ای لوازم خانگی (سامسونگ و ال جی) از بازار ایران خارج شدند، به صورت اتوماتیک وار پس از این اتفاق، موضوع حمایت از تولید داخل فعال شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات بررسی قانون ساماندهی صنعت خودرو توسط مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها در دانشگاه شریف تا 29 آذر تعطیل شد. همچنین کلیه کلاس‌های نظری دانشگاه طی روزهای یک‌شنبه تا سه‌شنبه 27 تا 29 آذرماه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: انجمن حجتیه براساس مبنای فکری خود که فراگیر شدن ظلم و آشوب است و در پی آن، زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج)، دست به تصمیمات یا اقدامات یا مشاوره‌هایی بر این مبنا می‌کنند. امروزه مشخص نیست انجمن حجتیه کجای کار صحنه سیاست ایران است، اما هرچه هست، خیلی‌ها همچنان نسبت به «خطر» و «نفوذ» این تشکیلات هشدار می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنیامین نتانیاهو مدعی شد، در صورتی که توافق هسته ای بین ایران و گروه 1+5 صورت بگیرد ممکن است اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران حمله کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اشرف حکیمی در واکنش به این اتفاقات اعلام کرد که هیچ اتفاق خاصی نیفتاد. بعد از پایان بازی عصبانی بودم. رفتم با اینفانتینو صحبت کنم اما بعد از حرفم عذرخواهی کردم.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با هفته پژوهش و فناوری، تفاهم‌نامه همکاری مشترک علمی، آموزشی، پژوهشی، فناوری، نوآوری و حمایتی میان سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به امضا رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از حواشی خبر پاک کردن شعارها بر روی دیوار سفارت انگلیس توسط سفیر، صبح امروز بنرهایی با عنوان «ننگ با رنگ پاک نمی شود» در اطراف سفارت نصب شد.

خبرگزاری دانا

محمد یوسفی گفت: کارخانه بافت بلوچ بعد از سالها تعطیلی دو سالی است که با عنایت ویژه مقام معظم رهبری جان تازه ای گرفته که روزانه بیش از 12 تن نخ در این واحد نساجی تولید می شود.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام علی نوری گفت: وحدت حوزه و دانشگاه راهبرد اساسی امام خمینی (ره) برای تحقق اسلام ناب محمدی است تا برهم زننده تفکرات منحوس غرب و استعمار باشد.

خبرگزاری دانا

علی شعبانی از برگزاری سیزدهمین همایش خورشید ولایت در ایرانشهر خبر داد و گفت: این مراسم روز دوشنبه در دانشگاه ولایت برگزار می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد افزایش و تداوم آلودگی هوا در تهران و کرج از ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

پمپئو با معترض خواندن افراد حاضر در ناآرامی‌های اخیر کشورمان آنها را مورد ستایش قرار داد و با تکرار ادعاهای خود از دولت بایدن و جهان خواست تا رفتارهای ایران با معترضان را محکوم کنند.

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله روحانی به استفتائی درباره حدیثی که از آن برای اثبات بطلان کلیه قیام ها در زمان غیبت امام زمان (عج) و همچنین نفی برپایی نظام اسلامی می شود، پاسخ داد.