شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتانیاهو ضمین تهدید ایران گفت: «اسرائیل همیشه از خود دفاع خواهد کرد و در حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران نیروی هوایی این کشور وظیفه سنگینی بر عهده دارد.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها درودیوار پایتخت جز لکه‌گیری‌های سیاه‌رنگ شاهد تابلوهای زیبایی از «ایران ما» است، که انصافا کاری درخور ستایش است و یادآور شعاری است که مبنای پایه‌گذاری هفته تهران انتخاب شده است: «تهران ایرانیان». این عکس‌ها چند نکته قابل‌تأمل دارد

خبرگزاری مهر

مشهد _ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: پیکر 12 شهید گمنام که از روز گذشته وارد مشهد شده اند تا 5 دی ماه در نقاط مختلف استان تشییع شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل در مراسمی که به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شده بود، اظهار داشت: پژوهشگران علوم انسانی این راهکار را ارائه کنند که چگونه می‌توان به یک ترکیب متوازن رشته‌های تحصیلی دست پیدا کنیم و رتبه‌های برتر آزمون سراسری صرفا به سمت علوم پژشکی نروند. وی تاکید کرد: پاسخگویی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: لاریجانی با صدور یک پیام درگذشت آیت الله سید محمدصادق روحانی را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهاجم خارجی پرسپولیس در آستانه مسابقه دربی دلیل این اقدام خود را بیماری همسرش اعلام کرده و اینکه می‌خواهد خود را به او و فرزندانش برساند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از حواشی خبر پاک کردن شعارها بر روی دیوار سفارت انگلیس توسط سفیر، صبح امروز بنرهایی با عنوان «ننگ با رنگ پاک نمی شود» در اطراف سفارت نصب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزییات تعرفه جدید تلفن ثابت اعلام شد. افرادی که تلفن ثابت دارند با پرداخت رقم ثابت ماهانه تعرفه‌های تعیین شده می‌توانند 3333 دقیقه مکالمه تلفن ثابت داخل استانی، 440 دقیقه مکالمه تلفن ثابت بین استانی و 238 دقیقه مکالمه تفن ثابت با تلفن همراه داشته باشند

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: یک جامعه‌شناس در تحلیل شرایط این روزهای کشور می‌گوید: جمهوری اسلامی جامعه را به سمت نوسازی پیش برده و اکنون حاضر نیست آن را به رسمیت بشناسد و خطاب به جامعه می گوید که شما باید تبعیت کنید و اگر تبعیت نکنید، باید هزینه بدهید.

وب‌گاه عصر ایران

مسعود رجوی از آهنگ‌های شجریان لذت می‌برد و بقیه هم فهمیده بودند و حتی آهنگ‌های شجریان بیش از هر چیز دیگری در سالن های قرارگاه پخش می‌شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات برگزاری و شرایط شرکت در مجموعه کارگاه‌های آموزشی ویژه فرهنگیان اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون اول رئیسی در پیامی به نخست وزیر قطر، فرا رسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«حسن کاظمی قمی» به عنوان سفیر جدید ایران در افغانستان معرفی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور در پیامی به نخست وزیر قطر، فرا رسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات عرضه هایما 8S در بورس کالا را در ادمه بخوانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امورخارجه پیشین آمریکا با تکرار ادعاهای خود از دولت بایدن و جهان خواست تا رفتارهای ایران با معترضان را محکوم کنند.