شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

گروهی از هنرمندان سینما، مقابل زندان اوین برای پیگیری بازداشت ترانه علیدوستی حضوریافتند

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت‌های خدماتی طرف قرارداد با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان ملزم به به روزرسانی معوقات و اعمال آنالیز سال 1401 در پرداخت حقوق و مزایا هستند. در حال حاضر وضعیت حقوق و بیمه کارگران دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به‌روز است و حقوق مهر و آبان آنها بر اساس آنالیز سال 1401 پرداخت شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرده است که تیمی از کارشناسان این نهاد امروز (18 دسامبر، 27 آذر ماه) به منظور تلاش برای حل موضوعات باقیمانده به ایران سفر خواهند کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر جوان می‌گوید تا مدت‌ها خبر نداشته پدرش خانواده دیگری هم دارد. او حالا سعی دارد از پدرش که به مالخری متهم شده حمایت کند.

خبرگزاری دانا

عباس انجم شعاع گفت: منش، عملکرد، تدبیر و مشی سردار سلیمانی برای ما درس بود و بر همین اساس ما همواره سعی می‌کردیم که در کنار سردار باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داور دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر خیابانی را ببندید به هر نفر 20 میلیون تومان پرداخت خواهد شد، اگر پمپ‌بنزین یا فروشگاهی را آتش بزنید این مبلغ تصاعدی می‌شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه سابق آمریکا، بار دیگر از آشوب‌های ایران حمایت کرد!

خبرگزاری دانا

وزیر خارجه سابق ایالات متحده آمریکا که از منتقدان مذاکرات دولت بایدن با ایران در خصوص برجام است، در جریان یک سخنرانی در پایتخت آمریکا گفت که مذاکره یا همکاری با دولت ایران هیچ فایده‌ای ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیر حسین مدنی در اولین گردهمایی بزرگ جهاد حوزه تعلیم و تربیت با عنوان "جهادگران تربیت"، اظهار کرد: شرایط کشور ما خاص است به ویژه در دهه 90 یا همان چهارم، شرایط ایستایی در کشور داشتیم. از یک مقطعی می‌بینیم مقام معظم رهبری مستقیم با خود جوانان ارتباط گرفته و بحث آتش به اختیار را مطرح می‌کنند. وی با بیان اینکه پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی گروه‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

الهه محمدی و نیلوفر حامدی به زندان قرچک منتقل شدند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «تنها گریه کن» خاطرات اشرف سادات منتظری مادر شهید محمد معماریان که به قلم اکرم اسلامی نوشته شده و از سوی نشر انتشارات حماسه یاران روانه بازار کتاب شده است. آذر سال گذشته بود که کتاب «تنها گریه کن» بعد از اشاره مقام معظم رهبری به این کتاب مورد توجه قرار گرفت و چاپ‌های متعددی از آن در بازار نشر عرضه شد. بخشی از این کتاب به مبارزات انقلابی خانم منتظر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

«حجت‌الاسلام حاج صفر یوسف‌زاده» امام جمعه پیشین پلدشت چایپاره، چالدران، شاهین دژ و نمین درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جریان برگزاری رقابت های کشتی آزاد قهرمانی استان لرستان، درگیری شدیدی میان طرفداران رخ داد که در نتیجه آن چند نفر زخمی شدند.

خبرگزاری دانا

نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته صبح امروز در مصلی امام خمینی (ره) افتتاح شد.