شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه منیبان

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، مرجع تقلید شیعیان در پی رحلت آیت‌الله سیدصادق روحانی بیانیه تسلیت صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیمی از کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز برای گفتگو با مقام‌های ایرانی درباره موضوعات حل نشده باقیمانده به تهران سفر می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پاپ فرانسیس که رهبر 1/3 مسیحی کاتولیک است، گفته هر وقت احساس کند از نظر سلامتی قادر به انجام وظایف خود نیست، استعفا خواهد داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها وقوع چند مرگ خبرساز باعث به وجود آمدن بحث‌هایی در شبکه‌های اجتماعی شده، گاهی یک عکس از جستجو در کارون، نظیر آن چه که برای والدین دنیا فرهادی اتفاق افتاد و گاهی وجود روایت‌های متفاوت، مثل آن چه که برای آیدا رستمی اتفاق افتاد به موج‌های شبکه‌های اجتماعی دامن می‌زند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری دولت، به خبر دیدار ابراهیم رئیسی و محمد بن سلمان در حاشیه نشست اردن واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نسرین مقانلو در صفحه اینستاگرام خود استوری جدید منتشر کرد که واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است.

خبرگزاری دانا

وزیر راه و شهرسازی امروز یکشنبه 27 آذرماه در افتتاحیه نمایشگاه حمل‌ونقل لجستیک و صنایع وابسته گفت: رویکرد جدید وزارت راه و شهرسازی فناورانه‌تر شدن صنعت حمل‌ونقل و مردم پایه بودن آن است و برای تحقق این اهداف دست نیاز و یاری ما به‌سوی جوانان و شرکت‌های دانش‌بنیان است.

خبرگزاری مهر

مدیر دفتر شعر موسسه شهرستان ادب در نخستین اردوی آموزشی آفتابگردان‌ها گفت: هنرشعر در ساحت خودش موجودی زنده است، نه موجودی بی‌جان و تقلیل‌یافته روی کاغذ.

خبرگزاری مهر

مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم» در آستانه فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی توسط فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صنایع پوشش ایران به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز، از افراد واجد شرایط به‌صورت نیروی قرارداد معین دعوت به همکاری می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

مطابق آخرین آمار تسهیلات روستایی از کل تسهیلات پرداختی، در بخش کشاورزی24142میلیارد ریال، بخش صنعت30633میلیارد ریال و در بخش خدمات 96814میلیارد ریال جذب گردید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، پرهیز از کلی گویی، تبیین دقیق راه برای مسئولان و مسئله محور شدن اصلی ترین مواردی هستند که در تدوین برنامه هفتم مدنظر قرار می‌گیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک جامعه‌شناس در تحلیل شرایط این روزهای کشور می‌گوید: بسیاری از نیروهایی که در حکومت قرار دارند مساله‌شان حذف منتقد و معترض و کسی است که در این عرصه‌ها عمل می‌کند. طبیعی است که این سیاست ادامه پیدا کند، ولی یک جایی به بن‌بست می‌رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل بانک مرکزی درباره افزایش و اصلاح نرخ سود بانکی توضیحاتی ارائه کرد و آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات تکلیفی بانک‌ها و ریال دیجیتال در ایران را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند ماه است که احمدی‌نژاد و تیم او در سکوت خبری به سر می‌برند.