شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش امروز (یکشنبه) در مراسم افتتاح ششمین نمایشگاه حمل و نقل در مصلای امام خمینی (ره)، اظهار کرد: در جمع یکی از پیشروترین صنایع کشور حاضر شدم و اعلام می‌کنم با یک صنعت بسیار مهم مواجهیم که اگر اجزای آن به درستی و دقیق تحلیل و بخش به بخش مشکلات آن حل و موانع برداشته شود، آن زمان می‌توانیم بگوییم وظیفه خود را انجام داده‌ایم. وزیر راه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی لاریجانی درگذشت آیت الله سید محمدصادق روحانی را با نوشتن یک پیام تسلیت گفت.

وب‌گاه عصر ایران

هر اقدامی در بخش کاهش آلودگی هوا بخواهیم انجام دهیم باید در بخش حمل و نقل باشد. اخیراً دو مصوبه در هیأت وزیران داشتیم که عقب گردی در بخش آلودگی هوا است، بر اساس استاندارد آلایندگی یورو 6 از ابتدای سال 1401 اجباری شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، بیانیه تسلیتی صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

باز هم آلودگی هوا آنقدر گلوی تهران و کلانشهر‌ها را فشرده که مردم نفس‌شان به شماره بیفتد و آی. سی. یو‌ها و سی. سی. یو‌ها پر باشد از بیماران تنفسی. آلودگی هوا سالیان سال است که دامن خود را در شهر‌ها می‌گستراند و مسئولان به‌جز غیرحضوری کردن مدارس و دانشگاه‌ها و دعوت مردم به دعا اقدام موثر دیگری انجام نداده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام «مجتبی مصباح یزدی» استاد حوزه و دانشگاه در برنامه «بدون توقف» شبکه سه سیما با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌ها و صفات فعل خدای متعال تکلم است، اظهار کرد: علم کلام از اینجا می‌آید که حقیقت کلام خدا چیست، صفاتی هست که خدای بزرگ خودش به آنها اشاره کرده مثل اینکه خدا شنواست، خدا بیناست، منظور از اینکه خدا شنواست این نیست که خدا می‌شنود چون...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیپلمات آمریکایی مدعی شد که حذف ایران از کمیسیون زن سازمان ملل پیامی به تهران است که ما خشونت علیه زنان را محکوم می‌کنیم!

خبرگزاری دانا

همزمان با هفته پژوهش، تفاهم‌نامه همکاری مشترک علمی، آموزشی، پژوهشی، فناوری، نوآوری و حمایتی میان سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به امضا رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: دبیرکل حزب کارگزاران می گوید گفت: آقای باهنر و خیلی از اصولگرایان معتقد هستند که انتخابات آینده، انتخابات رقابتی و پرشوری باشد اما، تصمیم گیر آقای باهنر نیست. تصمیم گیر رهبری هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی لاریجاین با صدور یک پیام درگذشت آیت الله سید محمدصادق روحانی را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رادیو مقاومت در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از 29 آذر آغاز به کار می‌کند.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام عیسی خانه گیر گفت: راهبرد سازمان عقیدتی سیاسی تربیت پلیس در تراز انقلاب است.

وب‌گاه عصر ایران

جراحان می‌گویند مالیات‌های سنگین، پرداخت‌های پلکانی در بیمارستان‌های دولتی و مهاجرت، در حال نابودی جراحی در ایران است و این گزارش درباره این مشکلات از زبان تعدادی از جراحان تراز اول ایران است.

خبرگزاری دانا

وزیر علوم با تاکید بر اینکه باید نقش علوم انسانی در خلق فناوری‌های نرم جدی گرفته شود، گفت: باید مشخص شود که چه کاری باید انجام دهیم که ارتباط پژوهشگران با نیازهای جامعه، نظام‌مند و سیستماتیک باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نیویورک تایمز در گزارشی طولانی بر اساس «نقشه‌های جنگی مخفیانه، رهگیری‌ها و مصاحبه با سربازان و معتمدین کرملین و همچنین برخی از مقامات ناشناس آمریکایی سعی کرده دیدگاه برخی مقامات و رسانه‌های غربی و ادعاهای متفاوتی درباره ظرفیت و توانایی نظامی روسیه ارائه کند.