شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری اغتشاشگران پاساژ علاالدین و شرق تهران و همچنین کشف 46 قبضه سلاح سرد خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دستور آتش به اختیار را نباید به سادگی بگوییم. باید بگوییم که ان شاءالله مسئولین وظایف خود را انجام می‌دهند و مردم هم در چهارچوب وظایف شرعی، انجام وظیفه کنند. خدای نکرده ما دعوت نکنیم که آثار و تبعات منفی باشد، باید به گونه‌ای دعوت کنیم که آثار و تبعات منفی نداشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میخائیل اولیانوف اعلام کرد: اگر آمریکا اراده سیاسی نشان دهد، مذاکرات وین نهایی می‌شود. هدف از سفر 18 دسامبر پرداختن به موضوعات برجسته پادمانی است که پیشتر گزارش شده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تاجیک به خبرآنلاین گفت: اگر اصحاب قدرت بگویند ما به طبیعت خود نداریم هیچ عیبی. در صورت تحقق این پیش‌بینی، شاهد تغییر ژرفی نخواهیم بود، وضع سابق ادامه می‌یابد و جامعه باز دوباره در نوعی دوران یا وضعیت آستانه‌ای قرار می‌گیرد: وضعیتی که آبستن بازگشت خیزشی دیگر و شاید رادیکال‌تر است. باید فضا برای نیروهایی که شبیه اصحاب قدرت نیستند اما دلشان برای کشورشان می‌تپد، باز شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشگاه‌ها و مدارس تهران و البرز تا روز سه‌شنبه تعطیل شدند.

خبرگزاری دانا

معاون سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: اسرائیل غاصب تنها به دلیل شکست خوردگان طغیان کرد و امروز به شدت مراقب مقاومتی است که در نبردهای متعدد از آن شکست خورده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک شخصیت مطرح افغانستان با اشاره به وضعیت این کشور تأکید کرد به رسمیت شناختن حکومت افغانستان از سوی کشورهای همسایه و منطقه، راهی برای مقابله با توطئه های آمریکا و غرب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احسان شریعتی با اشاره به زیر سؤال بردن قانون استقلال دانشگاه در سال 1332 و دخالت حکومت وقت در تعیین رؤسای دانشگاه ها، گفت: مسأله استقلال دانشگاه پیش از انقلاب همواره مطرح بوده و پس از انقلاب هم از انقلاب فرهنگی سال 59 مسأله تعطیلی دو ساله دانشگاه و اخراج و تسویه صد‌ها استاد و دانشجو مطرح می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار «حسین اشتری» فرمانده فراجا در جمع روحانیون با بیان اینکه پلیس در ایام و شرایط مختلف حائز نقش و ماموریت‌های مهم و موثر است، اظهار داشت: پلیس خدمتگزار مردم است؛ انتظامی کشور امروز نقش کارآمد و اثرگذاری در جامعه دارد و باید قدردان این نعمت و توفیق خدمتگزاری باشیم. سردار اشتری با اشاره به اینکه خو شا به حال کسانی که شبانه روز با اخلاص و بی منت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنیامین شکوه‌فر، معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش برکنار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

5 کامیون عروس شهرکردی را مشایعت کردند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود خدابنده عضو سابق مرکزیت سازمان مجاهدین خلق و سرتیم حفاظت از مسعود رجوی بود. وی از روزهای ابتدایی انقلاب به جمع این گروه پیوست و تا سال 75 همچنان در سازمان حضور داشت. مسعود خدابنده که برادرش ابراهیم نیز از اعضای جداشده سازمان است، با نام مستعار «رسول» در سازمان فعالیت می‌کرد و در تابستان 60 مسئول مستقیم انتقال محمدرضا کلاهی و مسعود کشمیری عوامل...

خبرگزاری تسنیم

رادیو مقاومت که سال گذشته همزمان با سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی راه‌اندازی شده بود، امسال نیز در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از (29 آذرماه) آغاز به کار می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 17 بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد.

خبرگزاری دانا

فراخوان هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در محور‌های موضوعی 17 گانه و در 6 بخش اصلی، در اختیار سینماگران و علاقمندان به حضور در این رویداد جهانی قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین وضعیت صدور احکام بازنشستگان جدید آموزش و پرورش اعلام شد.