شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آذرماه 1362، هفت ماه از دستگیری شبکه مخفی نظامی حزب توده در اردیبهشت‌ماه می‌گذشت که دادگاه آنها آغاز شد. ضربه اردیبهشت‌ماه، نتیجه و پیامدِ ضربه‌ی اول اطلاعات سپاه در بهمن ماه 1361 بود که سران حزب و تعدادی از اعضای اصلی حزب دستگیر شده بودند. مهمترین خروجی اطلاعات بدست‌آمده از بازجویی‌های ضربه اول، وجود شبکه جاسوسی حزب در نهادهای مختلف بود که به نام...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه دوران ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» در جریان سخنرانی در کنیسه شهرستان «پام بیچ» ایالت فلوریدا ضمن آن که «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده را یک «صهیونیست» خطاب کرد، بار دیگر در خصوص توافق هسته‌ای با جمهوری اسلامی ایران هشدار داد. پامپئو که در حال حاضر، شرکت در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 بعنوان نامزد جمهوری‌خواهان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نوجوان 17 ساله در عربستان به دلیل حضور در تجمع اعتراضی دستگیر شد و درحالی‌که وکیل هم نداشت، حکم مرگ او صادر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فراخوان هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در محور‌های موضوعی 17 گانه منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

من امروز بازنشسته وزارت دفاع هستم و بابت همین شرایطم بهتر از سایر هم‌ردیفانم در صنف بازیگری است که شغل دیگری نداشته‌اند. امروز که وضعیت آن‌ها را می‌بینم، غصه‌ام می‌گیرد. هنرمندان پیشکسوتی که انگشتر و تسبیح می‌فروشند، دستفروشی می‌کنند و یا مسافرکشی می‌کنند تا چرخ زندگی‌شان بچرخد!

خبرگزاری مهر

قم - در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده:«آیت الله روحانی» با رژیم ستمشاهی مبارزه و بیانیه‌هایی علیه حکومت پهلوی صادر و از جمله اعاظمی بودند که با نهضت اسلامی ملت ایران همراهی داشتند.

خبرگزاری تسنیم

کارگروهی که با دستور رئیس جمهور برای کاهش تورم ایجاد شد به صورت یک هفته در میان با حضور معاون اول رئیس جمهور نشست دارد و تمام دستگاه هایی که درباره تورم، سیاست‌ها و تدابیری در سند برای آنها در نظر گرفته شده، گزارش اقدامات خود را ارائه می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدارس تهران تا آخر هفته غیرحضوری شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون وزیر نفت از توزیع بنزین سوپر از اواسط هفته جاری خبر داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم تشییع پیکر حضرت آیت‌الله سید محمدصادق روحانی، فردا یکشنبه مورخ 27 آذرماه از ساعت 10 صبح از مقابل مسجد امام حسن عسکری (ع) واقع در سه راه بازار به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود. پیکر این مرجع فقید شیعه، در رواق بالاسر حرم حضرت معصومه (س) آرام خواهد گرفت. پیام تسلیت حضرت آیت الله سیستانی حضرت آیت الله العظمی سیستانی ارتحال حضرت...

خبرگزاری تسنیم

مسعود خدابنده عضو سابق مرکزی سازمان مجاهدین خلق، اطلاعات تازه‌ای از نحوه تأمین مالی سازمان مجاهدین خلق در طول 4 دهه گذشته افشا می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: آتش‌سوزی گسترده باغ رستورانی در شمالغرب شیراز، با حضور به‌موقع نیروهای امدادی، مهار و از گسترش حریق جلوگیری شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون قضایی و رئیس دبیرخانه مرکزی ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه با صنعتگران و صاحبان صنایع، علی جمادی صبح امروز میزبان اعضای انجمن فولاد ایران بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرایط پایدار جوی و کاهش تندی باد تا اواخر وقت یکشنبه ادامه دارد و با افزایش ترافیک شامگاهی بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده و برقراری وضعیت ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدیدترین تصویر از پیروز توله یوزپلنگ ایرانی در هشتمین ماه زندگی منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتحادیه اروپا 141 شخص و 49 شخص حقوقی از کشور روسیه را در فهرست سیاه قرار داد. نام آیشات و کارینا، دختران رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن و همچنین پسر عموی او نیز در این فهرست به چشم می‌خورد.