شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

کودک خردسال یک زن و شوهر جوان، در حالی که خودروی آنها پشت چراغ راهنمایی به صورت موقت توقف کرده بود، از پنجره به کف خیابان سقوط کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از طرحی برای تبدیل وضعیت نیرو‌های طرحی دوران کرونا بدون آزمون در قالب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت با حمایت مجلس شورای اسلامی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول قوه قضائیه گفت: حدود 35 درصد از پرونده‌های دادسرای ویژه روحانیت که قابلیت صلح و سازش دارد، ثبت کیفری نمی‌شود و به صورت سازشی حل و فصل و از این تعداد بیش از 50 درصد آن مختومه می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: نهادینه کردن فرهنگ گفت‌وگو و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها مورد تأکید وزارت بهداشت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعلیق این ضابطه که به منظور برون‌رفت از ایجاد فضای دلالی و قیمت گذاری کاذب در سال 1399 از سوی کمیته خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت به اجرا گذاشته شده بود، با هدف پرهیز از بروز اختلاف فی مابین اشخاصی که قبل از سررسید سرویس اولیه، نسبت به نقل و انتقال خودرو اقدام می‌کنند، انجام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی را در خصوص برگزاری دربی در روز سه شنبه ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای 737 اوکراینی که با حضور متهمان، وکلای متهمان، وکلای جانباختگان و نماینده دادستان متهم ردیف اول از خود دفاع کرد و درباره روز حادثه توضیحاتی داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قربانعلی دری نجف آبادی گفت: اگر سهل‌انگاری و غفلتی باشد، مربوط به ما مسئولان است، لذا ما باید سهل‌انگاری‌ها و غفلت‌ها را کنار بگذاریم و مردم شریف خود را به حقوق خود که قانون اساسی بیان کرده آگاه کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی صفحه نمایش برای مدتی خاموش است، تلفن شما شروع به چرت زدن می‌کند. در این مطلب ترفندهای گوگل برای جلوگیری از خاموشی گوشی موبایل و عمر بیشتر باتری موبایل ذکر شده است.

خبرگزاری مهر

شهریار افندی زاده از فعالیت بیش از 14 هزار و 400 دستگاه اتوبوس، 30 هزار مینی بوس و 34 هزار سواری برون شهری در بخش حمل‌ونقل مسافری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمعی از مردم مقابل خانه حمیدرضا روحی از کشته‌شدگان اعتراضات تجمع کردند و به یاد آهنگی او خواندند که فیلمی از خودش قبلا با آن منتشر شده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمایی 752 اوکراینی با حضور متهمان، وکلای متهمان، وکلای جانباختگان و نماینده دادستان به ریاست قاضی ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران، برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در گفتگو با خبرگزاری روسی تاس، در ارتباط با سفر آتی کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (1AEA) به ایران گفت: «ما از رایزنی‌های آتی بین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و طرف ایرانی در تهران استقبال می‌کنیم. در حقیقت این دیدار‌ها برای نیمه دوم نوامبر برنامه‌ریزی شده بود، اما ایالات...

وب‌گاه گسترش

در تاریخ تحولات صنعت حمل‌ونقل در کشور، روزهای سرنوشت‌سازی بوده‌اند که نقشی تعیین‌کننده در انسجام شبکه حمل‌ونقل داشته‌اند و 26 آذر سال 1361، از شمار چنین روزهایی است.