شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوان وقتی در خواستگاری جواب رد شنید دست به انتقام‌گیری اینترنتی زد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رییس مرکز ملی فضای مجازی گفت: بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دادگستری شهرستان دهلران گفت: از بدو شروع ناآرامی‌ها تاکنون تعداد 57 نفر دستگیر شده‌اند و برای آنها پرونده تشکیل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهروز کمالوندی گفت: اظهارات غرب درباره روی میز بودن گزینه‌های دیگر، فقط کاربرد رسانه‌ای و تبلیغاتی دارد؛ بی‌تردید ظرفیت‌ها و توانایی‌های هسته‌ای ایران واقعیت‌ها را بر آنها تحمیل می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بیست و چهارم آذر ماه مصادف است با چهلمین سالروز صدور فرمان هشت ماده ای امام خمینی (س)؛ اما نکته مهم این است که چه شرایطی امام را بر آن داشت تا این فرمان را صادر کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود خدابنده عضو سابق مرکزی سازمان مجاهدین خلق، اطلاعات تازه‌ای از نحوه تأمین مالی سازمان مجاهدین خلق در طول 4 دهه گذشته افشا می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضا درویش منتظر عقد قرارداد با مهاجم پرسپولیس برای یک فصل و نیم است تا این بازیکن قراردادش را امضا کند اما حاضر به افزایش رقم این قرارداد ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پاسخی که سازمان برنامه به یادداشت منتشر شده از بنده داده بودند رسما اعلام کردند که شما اندکی صبر کنید در سایه حمایت های چین و روسیه یک بهشت خیلی خوبی را برای ایران به ارمغان می آوریم. این امیدها با رفتار چین و روسیه کاملا به توهم تبدیل شد. الان بعد از نبودن چین و روسیه چه چشم اندازی وجود دارد؟

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اتمام 2 هزار پروژه بهداشتی را تا پایان سال در دستور کار داریم، گفت: وزارت بهداشت با تعدیل نیرو مخالف است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عموی کیان پیرفلک، در یک پست اینستاگرامی از موقعیت سختی که با آن مواجه است نوشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روغن ریخته یا آن آبروی ریخته را نذر امامزاده کردند؛ یعنی نذر اعتراضات. کار فرخ‌نژاد به آنجا کشید که بعد از پستی که بر ضد همه ساختار‌ها منتشر کرد، پست دیگری بارگذاری کرد که در آن از بی‌بی‌سی و منوتو و ایران‌اینترنشنال، با محبت تمام تشکر می‌کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز گفت: اغلب با افزایش آلودگی هوا، تعداد مراجعان به مراکز درمانی استان بین 15 تا 30 درصد افزایش می‌یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین قیمت سکه و طلا تا ظهر امروز امروز (26 آذر ماه سال 1401) اعلام شد. قیمت سکه امامی به 18 میلیون و و 904 هزار تومان رسید.

خبرگزاری تسنیم

سعدالله زارعی کارشناس مسائل سیاسی و منطقه‌ای گفت که سفارت فرانسه با شبکه‌سازی برخی گردانندگان گالری‌ها، کافی‌شاپ و مکان‌های ورزشی و تعدادی از فارغ‌التحصیلان در آن کشور در آشوب‌های اخیر نقش‌آفرینی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: سند جامعی برای پیشرفت صنعت و ایجاد ظرفیت بومی در سطح صنایع کشور تدوین شده که بر اساس آن برنامه‌های سازمان پیش می‌رود.